díky za Vaše nové příspěvky.
Georgee píše:Varšavské povstání...
Krásná fotka. Pokud je to originál, a fotka není kolorovaná, identifikace barvy vozu buď panzergrau, nebo tmavý odstín šedozelené?
S nejvetší pravděpodobností se jedná a Škodu 254D ve službách RP - Reichspost.
Níže foto podobného vozu, možná i to samého. Doplněno podobným vozem z roku 1942.
A díky za identifikaci toho Studebakera K25
Hynek píše:..z mojí zahrádečky..
Krásná práce...dle jednoho stěrače bych řekl buď válečná, nebo ranná poválečná výroba Škody 256, následně upravené pro potřeby Pož.útv.Praha.
Zajímavé je použití zadních disků se dvěma odlehčovacími otvory, posunutá nádrž, a ta "prokousnutá" střecha kabiny je taky zajímavá.
Tomáš Jakl píše:Barikáda U Bulhara
Jakožto bývalého "žižkovského pepíka", mě zahřeje u srdíčka každá fotka z mého rodného Žižkova.
Na tu fotku jsem od včera koukal mockrát, ale jistotu nemám. Kabina a blatníky, alespoň co je z nich vidět, tak tu 256 připomíná. Ale nesedí mi bočnice ložné plochy - sajtny,
na kabině je taky sklopný žlutý trojúhelník pro jízdu s vlekem(256 nemívali až na výjimky tažné zařízení), nestandartně umístěný bílý terč s max. rychlostí vozu, boční okno se zdá menší.
Pokud je to Škoda 256, tak benzínová varianta.
Ale nevim nevim.
Níže nové objevy a nový náčrt v půdorysu vozu Škoda 256G JPZ.
Náčrt v půdorysu ve variantě bez korby s pohledem na rám, i včetně korby.
Jedno Mýto 1946
Škoda 254 G
Škoda 254 G - poválka
Ve službách zbraní SS
Tajenka z května 1945
Dnes vše.
Mirek