Stránka 1 z 1

Odlievanie dielov na modeli

PříspěvekNapsal: pát črc 23, 2021 2:16 pm
od marian1978
Zdravím všetkých, potreboval by som vašu pomoc a poradiť, s výrobou odlievacej formy na člny, aký je najlepší epoxid pryskyrice na menšie diely v mierke 1/200.
Mam kúpený Titanic v tejto mierke a potrebujem odliat 2ks skladací h člnov, ktoré tam chýbajú.
Skúsenosti s odlievanie mam nulové, preto vás prosím o radu.
Ďakujem

Re: Odlievanie dielov na modeli

PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2021 11:39 am
od Andrejjeep
Ahoj

Aké to je veľké? Nie je jednoduhšie, klasicky vyrobiť tie dva člny? Predsa nepotrebuješ ich spraviť 20?

Ja by ich urobil z PHS tabuliek, alebo čo by sa našlo doma.

Pre dva kusy, zbytočná robota na kopyte a potom forme.

Občas som robil jednoduchú formu aj z laminivacej živice LETOXIT, pár kusov zvládla v pohode, ke´d sa dobre naseparovala.

Ideálne urobiť koptyto a zaformovať ho do Lukoprenu. potom stačí len nastriekať bielou acetónkou do toho vylaminovať diela a von pôjde poľahky.

A.