Vše začalo v roce 2000, to se o novém Motogp Biku začalo nahlas hovořit v médiích. To Suzuki tvrdila, že motorku nasadí až na sezonu 2003 a že objem motoru bude 910 (podle některých zdrojů, jiné mluvili o 990), výkon motoru měl dosahovat 210 koní. Koncepce motoru byla také ohlášena a šlo o čtyřválec do V (ovšem o úhlu sevření se nemluvilo, to až později) a plán byl nasadit nový motor do podvozku 500. Takový stroj dostal označení XRE0. A v této době dostali i jezdci Telefonica Suzuki možnost výběru, bud budou jezdit na RGV500 nebo sednou na XRE0, která ještě ani neexistovala, ale dávala lepší naději, když už 500 byla vlastně jako projekt mrtvá.
Na podzim roku 2001 se objevily i první fotky nové motorky, tentokrát v karbonových kapotách a fotky motoru - viz příloha
Naposledy upravil Charon dne 09 bře 2017, 19:23, celkově upraveno 2