Nezná někdo přesný text popisky, která byla zespodu baldachýnu horního křídla? Je to popiska, kterou měl pilot pěkně na očích a z některých fotek je čitelné, že to byla informace o benzínových a olejové nádrži.
Josef Studený píše:Glocku, tak na tu fotku klasické "pětistovky" se zadní částí kabiny z verze Bk bych se rád podíval. Já jsem to nikde neodchytil, ale možné to samozřejmě je. Výroba a expedice posledních kusů IV.verze a prvních strojů verze Bk se překrývaly cca o 8 měsíců /první mašiny Bk opouštěly fabriku od počátku září 1938 a poslední nové stroje IV.verze zalétávali Hlaďo, Zemánek a Dalecký až v dubnu 1939!!!/.
Jinak bych se přimlouval za opuštění výrazu "série", pokud tím myslíme odlišné provedení neboli verzi. Jednak tehdejší výroba měla k tomu, co my chápeme jako sériovou výrobu dost daleko /v podstatě to byla stále kusovka/, ale především, pokud pojmem série myslíme časově omezenou produkci v návaznosti na objednávku, tak výroba Avií B-534 všech verzí proběhla v celkem sedmi sériích /5 klasické verze, 2 série Bk/a od verzí se rozešla hned ve III.sérii.
Zpět na Československé letectvo 1918 - 1939
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník