Těsně před Gaydonem jsem konečně dokončil tenhle model, který byl stavěn podle zadání od Honzy Moštěka. Snad ho tam nahoře vidí a aspoň trochu se mu líbí je to původní Monogram 1/16, zkrátil jsem rám, nepoužil jsem sleeper, upravil kabinu na day cab, přední kola ještě upravil Honza, zadní jsou z návěsu, použil jsem jen jeden výfuk, dodělal jsem lávku za kabinu a natahal jsem pár hadic a kabelů. Obtisky maloval Honza a byly vytištěný v Decalprintu. Drobet nesedí kapota, která byla zkroucená už v krabici. Po přilepení masky se to trochu zlepšilo, ale při zavření je na modelu dost velká spára, proto jsem při prezentaci modelu na výstavách přistoupil ke sklopení kapoty, aby se to ztratilo
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
No Hozo,jsem rád,že jsi to dotáhl do zdárného konce.Vypadá to totiž hezky a myslím,že by se to Honzoj líbilo.Na těch trilexech to vypadá zajímavě,páč ty se ve spojení s Peterbiltem tak často nevidí.A vlastně vůbec celej koncept toho auta myslím ladí,žádnej zásadní přešlap nevidím a vlastně ani nehledám.Co se týče spasovatelnosti,tam je to jasný,ten model je hodně starej a tudíž je to poplatný době vzniku.Navíc velikost dílů je opravdu na hraně.Mám doma W900 a snad se s ní taky někdy popasuju.Líbí se mi to .PAvel
Ta kapota leckdy moc neseděla ani na 1:1. Vypadá to pěkně, Honzo. Škoda, že Honza Moštěk o pohled na dokončený model přišel. V tomhle velkým měřítku bych asi nacpal víc kabeláže mezi motor a kabinu aby ten průhled tak nesvítil. Ale to je detail a v reálu to třeba ani tak nepůsobí. Moc pěknej model. Jarda
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, MY LIFE ARE ROCK@ROLL ,WHISKEY and TRUCKS.
Pájo, myslím si, že to budou stejný výlisky, akorát maska bude jiná a možná nárazník jinak Honza na něj plánoval lepty, bohužel už je nedodělá Jardo, až tu kapotu uvidíš sklopenou in antura, myslím že hned pochopíš, proč bude sklopená a svazek kabelů do kabiny jsem chtěl udělat, ale už jsem to nestihl
Model určitě ještě vyvětrám, nejbližší akce asi Plzeň, pak E-Day, Patlák, Třebová a Bratislava
Kulička
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Honzo,v tej bratislave ho urcite prevetras ..len ho dones..zapijeme ho
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, MY LIFE ARE ROCK@ROLL ,WHISKEY and TRUCKS.
tak to je fakt krása. Úplně z něj smrdí ta každodenní dřina. . Mám ale jeden, pro znalce možná hloupý, dotaz: V americe nepoužívají vzadu na tahačích osvětlení, ani SPZ?
"Konkurenci nesleduji,konkurencí pohrdám"- Jaroslav "Tango" Pilsen kit 2010 Petr Mazánek Světlá p. Ještědem
Světla jsou po straně na konci rámu, asi na fotkách nejsou tolik vidět a spz jsem řešil s Karlem a v některých státech může být jen jedna a Kansas je mezi nimi, tak jsem jí dal dopředu
Honza
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
V Americe jsou koncová světla u návěsových tahačů montována na koncích podélníků rámu nabo na poslední příčce. Nevymezují tedy max. šířku vozidla, jako jsme zvylkí u nás. Navíc to jsou poměrně nenápadné lampy. Počet registračních značek na vozidle je daný předpisy jednotlivých států. Leckde i osobákům stačí značka pouze vzadu. U tahačů jsou naopak na předním nárazníku. Návěsy mají značky pouze vzadu. Jarda
dík za info ohledně osvětlení, mimochodem dost zajímavý v zemi , kde platí hlavně "safety first !!! ". Zcela vyjímečně mám pocit, že jsme tady v evropě v tomhle dál. A znova musím opakovat: krásná práce....
"Konkurenci nesleduji,konkurencí pohrdám"- Jaroslav "Tango" Pilsen kit 2010 Petr Mazánek Světlá p. Ještědem
Tohle vychází z historie a částečně z praxe. Historicky ta auta tak vypadala, provoz tahačů návěsů bez návěsů je v podstatě minimální a postupně se začaly objevovat další bezpečností prvky, jako např. reflexní pruhy
Zřejmě tohle funguje v US naopak. Tzn. auta takhle byla provozována a provozována jsou, prokazatelně tím nevznikají nehody nebo obecně nebezpečí při jejich provozu v tamních podmínkách a tak není třeba to řešit.