Hotovo, model nejde vůbec nafotit. Černá je prevít. Zkusím počkat do zítra na denní světlo...zatím jen jedna z 50 z boku co se relativně povedla.
Patinu na černou jsem nějak moc neřešil. Letadlo natřeli a přetřeli černou. Udělal jsem pouze malé oděrky kolem kokpitu. A pár odřenin na ose podvozku podle fotky.
Jsem si spíchl trup dalšího Dreideckeru. Hodně tápu nad zbarvením. Bude to buď Fokker pozdní serie z Jasta 14 nebo Bongarzův 441/17 s modrým krytem motoru. Víkend ukáže ke kterému se přikloním
Nejdříve jsem nastříkl plátno a bílé pole pod kříže.Poté dal první vrstvu stírané zalakoval a dal druhou vrstvu. Tu a tam jsem se snažil držet fotky, ale jde to dost ztěžka.
Přílohy
trup v již finální verzi
trup v již finální verzi
všechny nosné plochy které jsem našel ve stavebnici v již finální verzi
U Fokkerů Jasta 36 byly jak známo kryty motoru modré. Teď by mě jen zajímalo jakou modrou. Podle jedné rekonstrukce je to tm.modrá, podle fotek to zase tak tmavé není...navíc světle modré byly motorové kryty Fokkerů Jasta 4...tak snad aby se to tak nepletlo byli u J36 kryty tmavší modrou. Jsem zmaten...
No, podle mé zkušenosti světlost/tmavost na fotkách z Velké války dokáže neskutečně klamat v závislosti na úhlu dopadu světla i světelných podmínkách (viz. například žlutá tvářící se jako skoro černá, už si nevzpomenu, na které fotce to bylo).
Za sebe bych řekl, že s Pruskou modří nesáhneš vedle.
Tamyia páska. nalepím si ji na sklo, které mám na řezání, obkreslím tvar kulatých krajů VOP a nalepím, Rovné hrany oblepím proužkem pásky. Pokud si člověk dá pozor dá se to udělat napoprvé. Ale většinou opravuji...asi to bude rukama . Ale v 1/144 to bude asi dost drbačka. Ťitěrnost nadevše..