Asi by nebylo od věci po delší době zase něco postavit, opět samovýroba, ale jak jsem zmínil někde dřív, tenhle typ modelařiny mi sedí nejlíp
Jeden z nejznámějších německých vagonů - a taky neblaze proslulý "dobytčák" používaný Němci jak k dopravě vojáků na frontu, tak k odsunu nežádoucích lidí do koncentračních táborů. Tisíce těchto vagonů byly vyprodukovány od 19. století pouze s nepatrnými úpravami designu, zpočátku vozy byly opatřeny brzdařskou budkou na úrovni střechy, později se vyráběly bez ní. Tato fotka zobrazuje vagon z německého muzea s označením vozu zabaveného a provozovaného na konci války spojenci.
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Jak lze předvídat, začal jsem podvozkem. Nebudu to moc rozvádět, fotky ušetří psaní
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Stavba není složitá, nutnost pracovat na naprosto rovné podložce a kontrolovat pravé úhly je jediná věc, na kterou je třeba myslet
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Nýty na protilehlých dílech usnadní kompletaci, jen jsem si musel vždy ohlídat velikost mezery mezi oběma díly s kluznicemi, mezi které jsem pak zapustil ložiskové domky - vyhrabal jsem v referencích fotky tatrováckých výrobků, a tak jsem je neváhal použít pro model, písmo je dobře viditelné na čelních krytech domků
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Pokračování zase příště