První rámeček se mi pár dní válí na stole. Až teď jsem našel čas ho vyfotit. Model vzniká dvěma technologiemi, velké díly short run, drobné kovová - hliníková forma.
Přílohy
Naposledy upravil Alfred Riedel dne 12 pro 2013, 16:26, celkově upraveno 2
F-86D v plánu není. Později asi uděláme F-86L. To má stejné, tj. dlouhé křídlo jako F-86K. Pro F-86L budeme muset udělat jen nový trup, F-86D by znamenal trup i křídlo. A s modelem od Revellu, ač má své mouchy nemá cenu se měřit.
Modely SH48123 a SH48126 mají problém s pasováním hlavní šachty podvozku. Omlouváme se zákazníkům, informaci o tom jak získat zdarma opravnou šachtu najdete na našem blogu: http://www.mpmkits.net/2015/01/omluva-z ... ada-v.html
Pokud mohu zde - jsem přesvědčen, že v případě nizozemského stroje čísla Q-333 v přebalu SH48-123 je v návodu pravděpodobně chybně znázorněno umístění kokardy na horní ploše křídla. Podle fotografií, které jsem dosud viděl se vyskytovaly dvě varianty - kokardy na obou polovinách křídla nebo pouze na levé. Podle vyobrazení a komentáře z aršíků firmy Dutch decals, nesly letouny s kódem "Q" celkem čtyři kokardy - trupové a na levé polovině křídla. Schéma znázorněné v návodu stavebnice SH však určuje umístění kokardy na horní pravou polovinu křídla.