Peťo, vykondezovaná voda by to mohla byť len veľmi ťažko, vo vnútri korby je za chladičom veľký prázdny priestor (naľavo od dvojice nádrží), do ktorého je odvádzaný horúci vzduch od motora, ktorý zároveň odvádza prúdením i teplo z chladiča. Z tohto priestoru sa odvádza smerom dohora k výduchovej sieťke. Takže keby chladič i stratil také veľké množstvo vody (čo je nemožné, lebo by sa najskôr zadrel motor), tak by isto zostala v drvivej väčšine v tomto priestore.
Ale ja som mal na mysli iné, ako som písal, stečenec na ľavej strane panciera (modrá šípka). Hrdlá dvojice nádrží na hornom zadnom pancieri potom označujú dve červené šípky. Odtiaľ mohlo palivo stiecť až na zadný spodný pancier, ak došlo k rýchlemu a neopatrnému tankovaniu. Tam kondenz nie je pri čom.