Stránka 6 z 6

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 10 úno 2020, 21:09
od vilda
Jestli myslíš tuhle dvojici, tak to vepředu je model polomaketa nebo jak se tomu říká -, vzádu originál.... :-D

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 11 úno 2020, 08:26
od Luky
Ahoj

ohledně SP-ENA se trochu ve Vildových odpovědích ztrácím. Jak předpokládám označení SP-ENA bylo přiděleno Z-526 AFS s.n.1301 v roce 1974. A byl v roce 2009 prodán do NSR a zde registrován jako D-EWBA? Pak mi ještě vyplývá z zdejších příspěvků, že poláci mají ještě jednu Z-526 SP-ENA?

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 11 úno 2020, 11:04
od jenda58
Vilda: odkaz nefunguje (404)
To, že je ENA B.737 a ENA(2) AFS jsem psal o kousek výše. Mě zaráží to v.č. 1301, které je jak na SP-ENA(2), tak na D-EWBA. Že by se EWBA vrátila zpět do Polska?

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 11 úno 2020, 15:10
od vilda
Ahoj přátelé, asi jsme se do toho zamotali, tak to zkusím dát dohromady.
Z 526AFS cn.1301 byl původně SP-ENA. Tento byl prodán do Německa a létá jako D-EWBA.
V polském rejstříku http://lotnictwo.net/ je tato imatrikulace SP-ENA uvedena - pravděpodobně je nevymazali. Není to ale oficiální rejstřík.
Právě v tomhle rejstříku je imatrikulace SP-ENA uvedena dva krát,jedna je pro Boeing 737,druhá pro Zlínka 526AFS.
SP-ENA je Boeing 737-4Q8 cn.26320/2563
SP-ENA(2) zapsán v rejstříku je onen Zlin 526AFS cn.1301.
http://lotnictwo.net/ a pak koukni na Rejestr cywilnych statków powietrznych - 3661 rejestracji
Když klikneš na imatrikulačku,ukážou se fotky letadel.
OK? :grin:

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 11 úno 2020, 18:07
od jenda58
Oni tam mají těch registrací s (2) povícero, nejen ENA(2).

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 12 úno 2020, 13:11
od Luky
Díky moc, už to dává smysl. Odkaz na poláky taky dobrý.

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 12 úno 2020, 18:56
od vilda
Tak jsem rád,že jsme to dalo dohromady.
Jinak máš tam skoro všechny Z 526F, Z 42 a Z 142,což je taky zajímavé.
Ale to je námět na jiné vlákno.

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 12 úno 2020, 20:07
od jenda58
Akorát se nemůžeme dopátrat toho nešťastného Kraťase SP-END :-k

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 13 úno 2020, 20:47
od vilda
Konečně jsem sehnal to L+K 88/26 ale tam OK-CXD není. Jelikož havaroval již 14.,4.1972 myslel jsem si,že jde o nějakou fotku z minulosti.
Je tam pouze snímek na tři mašiny CXB,CXE a CXF - viz foto.
Doplní někdo?

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 05 čer 2022, 00:12
od mira1974
Poprosím jak je to z barvou interiérů Z-526 byl nějaký předpis nebo obecný zvyk nejlépe prosím Čsn nebo RAL třeba u Boleslavské AFS je kokpit v slonové kosti tedy RAL 1013 nebo něco čemu se to podobá . Platí to i pro podvozkové šachty?

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 23 črc 2022, 09:23
od Zdeněk12
Zdravím kolegové modeláři!Chtěl bych si postavit mašinku OK-CXC v původním zbarvení.Návod uvádí zlatou barvu,ale v popisu je napsáno,že odstín je domíchán hnědou barvou.Netušíte jakým odstínem hnědé by se dalo přiblížit finální barvě?Z dobových fotografií těžko odhadovat.Dále na montovaných okrajových nádrží je pruh,ale také jsem z fotografií nedokázal odhadnout odstín černá/modrá?¿Díky za každou radu,s pozdravem Zdeněk

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 23 zář 2022, 23:04
od Noxa
Dochované barevné fotky. Pruhy na nádržích bývaly černé...

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 25 zář 2022, 18:56
od Jakub Cikhart
Tak bohuzel, dalsi dva dolitaly :(
https://aviation-safety.net/wikibase/283702

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 26 úno 2023, 06:17
od Discus pilot
CZN a O.Kovačičová

Re: Z-526 AFS nikoliv vlečné

PříspěvekNapsal: 26 úno 2023, 18:48
od Discus pilot
YRA.
(K dispozícii mám plné rozlíšenie 2,58MB od autora fotografie)