Medzicasom som si vsimol, ze Suchovova "50" z dialnice ma na spodnom trupe medzi vrtulou a prednym podvozkom maly ventilacny otvor (vystupok)
aky som videl na produkcnych Kobrach az od neskorsich Q verzii:
Na tejto Q5 to nie je:
Nevidel som to na ziadnej K,L,M a N verzii.
Navyse, tato znama Suchovova "50" nema kridlove gulomety. Doteraz som nenasiel info, resp. foto, dokazujuce, ze by niekto v 16GIAP vymontoval kridlove gulomety. Takze bud bol Suchov prvy, resp. jediny, alebo to bola verzia Q.
Tieto technicke detaily podporuju uvahu, ze Suchovova "50" z dialnice je verzia Q.
Kedze v case prichodu Suchova k 16 giap (maj 1943) sa dodavali verzie L, M a prve N, znamenalo byt to, ze tych Kobier “50” mal viac. Aj ked v memoaroch pise, ze na Kobre, ktoru dostal po prichode do 16GIAP, lietal az do konca vojny. Mozno to myslel tak, ze na tomto jednom type lietadla lietal do konca vojny a nie na jednej konkretnej masine, iba pisatelia jeho memoarov to zle pochopili.
Naposledy upravil 66misos dne 04 srp 2015, 14:03, celkově upraveno 1