Pokračují těžké boje v údolí Luce a Avre. Britským jednotkám, které z bojů v oblasti vycházejí zatím úspěšněji se daří znovuobsadit Hangard.
Daří se i francouzské pěchotě, které se daří posunovat frontu v oblasti mezi Montdidier a Lassigny.
Nad západní frontou bylo během března ztraceno 1 059 letounů. Britové si nárokují 838 a Němci 221 z nich.
UB-77 KptLtn. Meyera torpéduje v Irském moři britský transportní parník Celtic. Lod’ se podaří dovést na mělčinu a bude později opravena. V době svého spuštění na vodu v loděnici Harland & Wolf v roce 1901 byl s 20904 BRT CELTICspolečnosti White Star Line největší lodí světa. Během války sloužil jako transportní lod’ a provázela ho smůla (nebo štěstí, záleží na úhlu pohledu...); v únoru 1917 najel na minu a byl těžce poškozen, v březnu 1918 se stal terčem německých torpéd. Po válce byl dvakrát poškozen při srážce s jinou lodí a do třetice uvízl v prosinci 1928 na útesech u pobřeží Irska. Tam zůstal až do roku 1933, kdybyl definitivně prodán do šrotu.
Britský expediční sbor hlásí další postup kupředu na frontách v Mezopotánii, Palestině a Hejazu.
Za pomoc děkujeme Ing. Josefu Žákovi.
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ][ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Kapitán Roy Brown: Zatracení krtci. Můžu mluvit o štěstí, že jsem nechytil tak blbou díru !
Manfred von Richthofen: Vaše taktnost mě ctí.
Kapitán Roy Brown: Zatracení krtci. Můžu mluvit o štěstí, že jsem nechytil tak blbou díru !
Manfred von Richthofen: Vaše taktnost mě ctí.