(podle ing. Špačka, Modelář 2010-02, je model od Revella lepší) (tam je taky recenze kitů) (ale doma jsem už měl Hobby Bosse)
Je spousta fotografií. V zelené/hnědé/černé kamu je u 1, 3 a 5 RHC u ALAT. Znám stroje BHA, BHB, BHM, BHP, BHQ, BHT, BIE, BIJ. Taky stroj zcela bez označení (ALAT - Harmattan Air Fan 400). Ten H247/H257 ze stavebnice je asi výstavní Le Bourget.
Výstupek na konci trupu – zmenšit? // žábry na kormidle – řešit na hotovém modelu – Air Fan 388, str. 5, 7 – tedy na obou stranách – vyrobeno z víčka od jogurtu // Upravit konce vrtule – doplnit plošky // Upravit konce vrtulky – OK // Kabina je užší, než trup v daném místě – pokud to bude někdo číst a stavět, ať si zbrousí poloviny trupu před lepením // Vrtulka špatně vyřešená – aby se točila, musel bych ji lepit ještě před slepením polovin trupu // “křídlo” má špatný půdorys – nechám být – příliš velký zásah // síť na vstup vzduchu - doplněna // stabilizační svislé plochy na koncích vodorovného stabilizátoru – zmenšit // doplnit čidla na B32 // díry v D18 – AF 388 // ve stavebnici chybí schůdky za kabinou (3 na každé straně) … a to je správně, na předváděcích (prototypových?) strojích nejsou
podvozek je černý // kola černá, matná // barvy černá / hnědá HU186 / zelená HU120 (barvy v návodu jsou spíš orientační, než reálné) // raketnice jiná zelená // vnitřek senzoru nad kabinou hnědý – AF 388 // čepice na rotoru zelená – AF 388
nesmyslně řešená špice (patrně ochrana rotoru a čidla proti drátům?), coby integrální součást krytu kabiny, tak ta je černá, ne hnědá // oba stěrače taky černé
raketnice nemusejí mít shodný směr (foto: Air Fan 388)
stavba: 1.-11.2014
Chtěli jsme to udělat co nejlíp, ale dopadlo to jako vždycky.