Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 26 říj 2006, 20:40
od Libor Walach
vypada to dobre :)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2006, 21:10
od DeadReichEsprit
montovalo se to na BR ale newim akou přesně a byla stavěna pro válečné účeli(bylo to pancéřování)

PříspěvekNapsal: 26 říj 2006, 21:12
od DeadReichEsprit
prosimtě jakou barvou si natíral kola? :?

PříspěvekNapsal: 26 říj 2006, 21:21
od Libor Walach
DeadReichEsprit píše:montovalo se to na BR ale newim akou přesně a byla stavěna pro válečné účeli(bylo to pancéřování)

je to uz sice dlouho co sem se taky trochu venoval vlackum ale neni to spis to oplasteni kvuli aerodynamice? mam dojem ze to zkouseli, udelal tenhle typ i nejaky rychlostni rekord ale pak prisli na to ze ten prinos neni zas tak velky jako nevyhody
a po chvilce hledani - myslel sem radu 05
http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:05001 ... 006-08.jpg

PříspěvekNapsal: 26 říj 2006, 22:21
od DeadReichEsprit
sry pokud jsem se splet......já myslel vždycky že to je pancéřování 8-)

PříspěvekNapsal: 27 říj 2006, 07:25
od Ondřej Nadrchal
To DRE: Kola jsou nastriknute cervenou Tamiya akrylkou, pak vytvoren smesi metaliz leskly nakolek a nakonec agama patinator (vlastni smes "šmír") a nakonec lehce fixovane lakem.
Ta kastle je areodynamycky kryt na parni rychlikove lokomotivy nemeckych drah. Experimentovalo se s takovym i u nas na lokomotive r. 386.0 ale neosvedcil se. U nas se jezdilo o hodne pomaleji nez v nemecku a tak uspory nevyvazily naklady na plast a hlavne na silene komplikovanou udrzbu stroje pod nim.
Mam fotku pancerovane BR52 s kondenzacnim tendrem a tam je na prvni pohled videt ze je to z velice silneho plechu a je to cele hranate.

PříspěvekNapsal: 27 říj 2006, 10:54
od DeadReichEsprit
Ondřej Nadrchal píše:To DRE: Kola jsou nastriknute cervenou Tamiya akrylkou, pak vytvoren smesi metaliz leskly nakolek a nakonec agama patinator (vlastni smes "šmír") a nakonec lehce fixovane lakem.
Ta kastle je areodynamycky kryt na parni rychlikove lokomotivy nemeckych drah. Experimentovalo se s takovym i u nas na lokomotive r. 386.0 ale neosvedcil se. U nas se jezdilo o hodne pomaleji nez v nemecku a tak uspory nevyvazily naklady na plast a hlavne na silene komplikovanou udrzbu stroje pod nim.
Mam fotku pancerovane BR52 s kondenzacnim tendrem a tam je na prvni pohled videt ze je to z velice silneho plechu a je to cele hranate.


Mohl bys poslat? :wink:

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 07:27
od Ondřej Nadrchal
O vikendu jsem musel podstatnou cast stravit v praci :evil: . Zadny velky pokrok se tedy nekonal, ale neco malo prece. Ustaril jsem brukny a prsa lokomotivy a dal na pojezd. Uz to zacina pripominat masinku a ne torzo. Pak jsem se jeste pustil do kotle. Tam jsem si vyzkousel par novych veci co mne napadly a taky jsem vyresil problem, jak udelat matnou dymnici a nepouzivat matnou barvu. Nakonec jsem si udelal smes patinatoru s vodou a dymnici natrel. Kdyz to zaschlo, tak jsem steteckem a uchostourem lehce ocistil armatury. Se vzhledem jsem docela spokojeny. Jako vzdy pripojuji par fotecek

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 14:53
od DeadReichEsprit
vypadá jak kdyby byla od "Roco" :grin: :grin: :grin: :grin: ale ta twoje je líp napatinovaná ;-I

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 15:54
od Hummer
Máš to fakt parádní.
Jenom na těch fotkách vypadá uhlí na tendru nějak divně, je takový neodlišený, jako by mělo stejnou barvu jako samotnej tendr, snad mi rozumíš, co tim chci říct. Podle mě by mělo být výraznějš černý a možná i trochu blejskavý. Ale možná je to jenom na fotce, nevim.
Docela mě začínáš inspirovat, asi vytáhnu tu Revelláckou BR 38, co se mi někde válí ve skříni.

to Hummer

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 16:06
od Ondřej Nadrchal
To s tim uhlim je pravda. Uz jsem zkousel ruzne veci, drcene skutecne uhli, barvene kaminky a tak, ale vsechno to vypada dost divne. Nechal jsem tam tedy uhli od Revella a vzal ho matnym cernym patinatorem a na to lehce leskly lak a trochu oblejskani na hranach. Zatim to vypada nejlip, co jsem dokazal. Udelat verohodne uhli v tomhle meritku je dost narocne.
Vytahni tu svoji BR38 a zacni. Hlavne proto tady tu stavbu davam, aby lidi zacali delat i neco jineho nez klasiku. Jestli je to ta stara Revelacka (i kdyz jaka asi jina), tak tu jsem pred skoro dvaceti lety delal (to to leti) a je to celkem pohoda. Akorat tmeleni kotle bude dost opruz, nedavno jsem ji mel v ruce a pulky jsou trochu ujety.
Az tuhle paru dodelam, tak se pustim do BR52 1/32 od trumpetky a udelam ji jako 555.0153 KHKD podle te co je v Luzne u Rakovnika. Uz se na to moc tesim.

Konecne HOTOVO

PříspěvekNapsal: 06 lis 2006, 12:35
od Ondřej Nadrchal
Tak jsem tento weekend konecne dokoncil tuhle parovku. Musim priznat, ze mne ta stavebnice dost zklamala, jak stavba, tak vernost predloze. Treba kompresor, napajeci cerpadlo a lubrikator osazene na bruknach (to jsou ty ochozy po bocich kotle) jsou totalne vycucane z prstu. Uz jsem nemel silu na vyrobu dalsich titernosti, tak jsem to neresil. Model nakonec nevypada tak spatne, jak jsem si myslel. Myslim, ze se bude ve vitrince dobre vyjimat. Ted si dam par dni oraz na shromazdeni dalsich podkladu a poustim se do noveho projektu. Bude to vetsi (1/35) a taky o dost pracnejsi.
Diky vsem za prizpevky a inspiraci. Diky tomu jsem predelal uhli na tendru (mekkou tuzkou jsem zvyraznil hrany a plosky, kousek po kousku) a taky jsem se donutil neodflaknout nejake drobnejsi detaily. Prece jenom, kdyz clovek neco zverejnuje na modelarskem foru, tak se vice snazi.
Vysledek muzete posoudit sami. Diky za vsechny reakce.

A jeste par detailu

PříspěvekNapsal: 06 lis 2006, 12:37
od Ondřej Nadrchal
A jeste si dovolim pridat par detailu.

PříspěvekNapsal: 06 lis 2006, 13:13
od René Ernst
moc pěkné =D> ;-I =D>
Ondro,mám dotaz.Chtěl bych se pustit do BR52 1/35 NEválečnou nebo
to budu ještě víc specifikovat chtěl bych ruskou kořistní údajně jich měly mraky a nechali je v evropě :!: :?:
1.zda byly velké rozdíly valka/civil
2.zda je měly ČD nějaké foto nebo kde čerpat
Dík za každou pomoc.Určítě to pomuže i ostatním.R

To Rene

PříspěvekNapsal: 06 lis 2006, 13:56
od Ondřej Nadrchal
Tak to budeme dva. Ten projekt o kterem jsem se zminoval bude Kriegslok od trumpetky ve verzi 555.0153 KHKD (drive CSD). Uprav bude docela dost. Nejdulezitejsi vec je tendr. Zadna z koristnich ani CSD nejezdila s ramovym tendrem (alespon jsem v literature nenasel, ze ano). Tendr (nadherny) dela CMK a ten jsem koupil. Stoji bohuzel vice nez cela Kriegslok. Ja jsem se rozhodl pro tu verzi, protoze je k ni dobra dokumentace a muzes si ji prohlednout in natura v Luzne (taky se pripadne svezt). V Luzne je jeste jedna ruska, kterou koupili z uvolnenych valecnych zasob. Tam je rozdilu jeste vice (hlavne viko dymnice). Mne se osobne ale vice libi ta KHKD. Pokud bys potreboval nejake foto a tak, muzu ti poslat. Jinak na netu jsem vystoural jediny kus s ramovym tendrem, ale je to nemecky stroj (52.6666). Pokud budes stavet, budu rad. Ve dvou se to lepe stavi.