Stránka 2 z 2

Re: protilietadlovy vlak / flakzug/

PříspěvekNapsal: 24 srp 2016, 20:02
od ramon
ahoj
na niektorych fotkach je v skruzi umiestneny flak 38. podstavec musi byt vysoky,flak dost vytrca nad skruz. clovek co stoji v skruzi vedla flaku je v skruzi po opasok.podla toho musela byt podlaha dost vysoko.na vykrese flakvagonu ,pohlad zvrchu,to vyzera ze v podlahe boli dva otvory /oznacil som cervenou/ kadial mohli liezt ku kanonu. mohli by liezt po tych kovovych stupackach.na jedenej fotke stoji clovek pri skruzi,je skoro tak velka ako on a druhy stoji v skruzi po opasok.podla toho by mala byt podlaha dost vysoko. ten nizky podstavec nemoze byt pod drilling a ten vysoky pod flak38?
aky mate na to nazor?

Re: protilietadlovy vlak / flakzug/

PříspěvekNapsal: 22 dub 2018, 10:07
od Tomáš Jakl
Pro úplnost na doplnění staršího vlákna. Podrobné články o flakvagónech i s výkresy jsou zde:

Obrněné vlaky čs. povstalců I.
Svět železnice 2010, č. 2(34), s. 67-73

Obrněné vlaky čs. povstalců II.
Svět železnice 2010, č. č. 3(35), s. 88-94

Obrněné vlaky čs. povstalců III.
Svět železnice 2010, č. 4(36), s. 76-85

A další fotografie a informace jsou zde:

Souboj obrněných vlaků u Nelahozevsi 8. 5. 1945
Svět železnice 2008, č. 2(26), s. 2-6

Válečný deník improvizovaného obrněného vlaku PRAHA/PRAHA I/MOSKVA
Historie a Vojenství LXII, 2013, č. 3, s. 98-117

:arrow: