Ty kódy 4A na trupu a spodku vrchního křídla s největší pravděpodobností nebyly šedé, ale tmavě modré (jako znaky). Špatně to je v popisku k fotce v "Fleet Air Arm Camouflage and Markings" od Stuarta Lloyda i v knížečce od Mark I/4+, kde je stejná fotka. Je to ale problém použitého filmu, kvůli kterému se modrá jeví jako velmi světlá. Je pravda, že modré okruží na výsostném znaku je na té fotce taky velmi světlé a má stejný nebo hodně podobný odstín jako ty kódy. Ian Gazeley (historik a sběratel fotek) mi v korespondenci na Britmodelleru tvrdil, že má navíc k tomu ještě jednu nepublikovanou fotku stejného stroje, ze které je ještě víc pravděpodobné, že jde o tmavě modrou (nepřímo předpokládám, že je tedy focená na normální film, ale víc už jsem se neptal). Barva disků kol je pak čistá loterka, v té knížce od Lloyda se píše žlutá nebo červená.
Mám v plánu tenhle stroj stavět, takže jsem o tom trochu bádal.
No, vedou mě k tomu tři věci - názor experta (toho Iana Gazeleye za experta považuju, i když co já vím), to, co sám vidím (fakt to na fotce vypadá, že kódy mají stejnou barvu jako modré okruží vedle) a selský rozum (jestli ty kódy měly být trochu viditelné, dělat je medium sea grey na sky grey podklad asi není úplně super nápad. Ale nejsem znalec praktik FAA). Já tam v roce 1941 nebyl, takže... To nepíšu abych ti kazil radost nebo přidělával práci. Spíš kvůli někomu dalšímu, kdo by třeba ten stroj podle tvého bokorysu (nebo podle té 4+ knížky) chtěl stavět.