Ty si neunavny Michal...parada ! Velmi sa mi paci farebny ton kabatu, makke prechody vrchnych, a lesky! Intenzivnejsie na predku trupu, s pozvolnym otupenim lesku vzadu, tak, ako sme sa o tom vcera bavili na PZ! Apropo, moja bilancia na PZ: styri bokorysy predane, a na styri zakazka...
Vlado dakujem. Veru, dobre sme si vcera na PZ pokecali.
Tu je pohlad z druhej strany. Naschval som to urobil tak, ako to je na fotkach - hviezdicky su vacsie a je ich iba 23. Ani na ruskych forach nemaju jasno v tom, ci ide o jedno lietadlo alebo dve rozne. Nie je znama fotka ukazujuca cislo na lavej strane, takze ani ta jednotka na predchadzajucom profile nie je ista. Co uz. Naschval je okolo napisu a hviezdiciek ina, trochu tmavsia farba - je to dosledok cerstveho premalovania po tom, ako taranom znicil svoje lietadlo a prisli ho fotit do Pravdy po udeleni HSU.
Este aj tu hviezdu na lavej strane ako pekne opravili:
Potom lietal aj dalej, ako kvoli pretrvavajucim zdravotnym problem ho poslali do nemocnice, nech sa da do poriadku. K jednotke sa vratil v januari 1943. 17. januara pri trenovani vyssej pilotaze nad letiskom lietadlo preslo do vyvrtky a zrutilo sa aj s M.D. Baranovovom, ktory zahynul v trokach lietadla.
Naposledy upravil 66misos dne 01 pro 2017, 04:49, celkově upraveno 2
Michal super ! Zvlast tie detaily struktury platna na trupe i s pilotom! Apropo, ten Baranov mal radsej ostat marodovat i nadalej ... clovek si ale osud nevyberie...
Super praca, už vidim kde sa budem inšpirovať na svojho Jak-a. Len pri tom Baranovom na tvojej kresbe plech pod kabinou pri koreni kridla vypada rozloženim kamo poli akoby bol z ineho lietadla, no podla foto pekne nadväzujú na seba.
Erich dakujem - na Tvojej fotke praveze vidno, ze povodny makky prechod na trupe nelicuje s ostrym prechodom po okrajoch plechu a na plechu vlavo dole je svetla (zelena) farba. - tiez vpravo hore vedla kryru je opat zub. Tvori ho zelena zaplata na trupe, ktora konci kusok vlavo od hviezdy. - lietadlo je z obdobia bojov o Stalingrad, kedy brali co sa dalo. - Baranov svoje povodne lietadlo rozbil.
Preto si myslim, ze k foteniu (z lava) zobrali co bolo, hoci poskodene lietadlo a bez anteny. Doplnili, opravili a premalovali, co treba a hura fotit. A na foto z prava pouzili v inom case ine lietadlo s antenou.
Tak ako na tych profiloch som si pred par rokmi postavil a namaloval moj model. Samozrejme ako si urobis Ty Tvoj model, je Tvoje rozhodnutie.
Peto, vdaka Vsetky popisy som robil v PS. Jednak sa tam lahsie kopiruju a prekryvaju vrstvy a tiez to, co pecko neurobi dobre, lahsie sa "zgumuje" a "premaluje". A som na PS viac zvyknuty.
Vlado, ak sa nemýlim PS je PhotoShop, po našom fotošop. Ako tak pozerám, Mišo sa rozhodol fungovať v režime sado-maso....dorába aj pôdorysné pohľady do kokpitu...nóóó, naložil si chlapec
Vlado, PS je naozaj Photoshop, bitmapova zalezitost. Vo vektorovych programoch (Illustrator, Corel) mam iba zaklad. A cele to farbim, tienujem atd. v PS. Peto to robi naopak. Vo vektore spravi cely obrazok a v PS robi iba finalne upravy.
Peto, ver mi, nemal som to v plane. Ale vyzeralo to ako sklo na slnecnych okuliaroch, tak som tam dorobil aspon naznak interieru, aby to tu plochu trochu rozbilo. Neboj, polohu ruciciek na cifernikoch neriesim, hadam to nebude nikomu vadit.