T10-20R,rýchlostný špeciál ktorý nikdy nelietal.Daleko viac známi je jeho dvojča P-42,dodnes držiteľ mnohých svetových rekordov. Prestavba zo starého Airfixu.Farby Akan,dekály co dúm dal.
Přílohy
Naposledy upravil LuMar dne 20 kvě 2018, 21:19, celkově upraveno 1
Tu námořní spárku sis schválně udělal ve WI stylu? Já ji tedy plánuju podobně, prototypové označení se mi moc nelíbí. Jen si pak asi ještě seženu obtisky "MA VMF ROSSII".
To nie je tá námorná spárka,to je úplne iné lietadlo ! To námorné SU-27KUB,mám hneď na prvej strane. Všimni si,má klasické žihadlo SU-27,nemá skrátené,ani pristávací hák.Toto bolo vyvíjané ako prepadový stíhač. Bolo to vyvíjané ako varianta SU-35UB zo sedadlami vedľa seba.A kamo má preto takú ako SU-35UB,lebo to boli súrodenci,spárky,len jedna zo sedadlami za sebou a jedna zo sedadlami vedľa seba,a sú z rovnakého obdobia,preto mi prišlo vhodné dať tam obdobnú kamo.Tá skutočná SU-30K2 pravdepodobne nikdy kamo nemala.
Naposledy upravil LuMar dne 21 kvě 2018, 10:16, celkově upraveno 1
Stavebnica Zvezda,plechy Eduard,podvesené cvičné terče samodomo a dekály čo zostali.Farby Akan.
Su-27P Nr. 05 - 02.10.1992 bol presunutý z 594 slp. Mal zaujímavý osud. Na tomto lietadle si pilot pomýlil tlačidlo vypustenia brzdiaceho padáku so zatváraním podvozku a zavrel ho. Lietadlo bolo najlepšie v celom pluku, nikdy nemalo poruchu. Aj jeho technik bol vynikajúci. Obnovili (opravili) ho behom roka, uskutočnil jeden let. Od roku 1997 nelietal, do 25.11.2005 bol nálet 589 hodín. 02.10.2009 bol vo vnútri An-22 odoslaný do opravy na 20. LOZ. 04.2012 bola ukončená oprava, bol predaný do Chotilova.
Pár úprav na podvozkových nohách.Farby Akan,Gunze.Dekály Begemot,Authentic decals.Už je odvtedy aj samostatný komplet arch na SU-35S,dokonca aj na tie čo boli v Sýrií.