Tak jsem spáchal dalšího vitríňáka, jedná se o známý stroj Sq.L. R. P. Beamonta ze 609 Sq. z února 1943.
Stavbu jsem celkem protrpěl - osobně dost mnou zaviněných defektů a bohužel i vlastní stavebnice mně dost potrápila. Jak jsem již někde četl (tuším, že v modeláři o JU88 od Hasegawy) stavebnice vypadá lépe v rámečku než na stavbu.
Ke stavebnici:
1) Kabina - prakticky se nedá na trup posadit (je na šířku malá) - přestože jsem okraje zbrousil na sílu papíru podařili se mi doladit pouze přední část, zadní část byla min o 1 mm nad trupem - nutno dotmelit a vzniká tak široký okraj - doporučuji se poohlédnou po jiné.
2) Rytí - jak na křídle tak převážně na trupu je vytrhané - nutno vše zbrousit i obnovit (ale i to je problém aspoň pro mě)
3) Podvozkové šachty - na první pohled hezké, avšak po nalepení na spodní část křídla je šachta natolik vysoká že horní křídlo nejde nalepit - nutno šachtu zbrousit na sílu papíru
4) Hlavní podvozek - z důvodu hluboké šachty jsou "nohy" krátké - vyřešil jsem kvádříkem, který umožnil nalepení podvozku ve správné poloze - doporučuji podvozkovou šachtu min o 2 mm zbrousit, aby nebyla tak hluboká (ale některé detailu to zřejmě odnesou)
5) Obtisky - kdo bude dělat PRoG a použije obtisky ze stavebnice tak mu nevyjdou kokardy proti sobě jelikož jsou písmena příliš velká - naštěstí jsem měl stavebnici od Pavly a tam jsou kódy ve správné velikosti ( i nápis Tally Ho má Pavla lepší)
6)Kamufláže na zadní straně stavebnice - na SOP u všech špatně namalované označení na levém boku ve směru let začínají modrou barvou - ale toto označení musí ve směru letu začínat vždy červenou (trochu zarážející chyba !!!!)
Tak to je asi vše - sám sebe lituji, jelikož mám ještě jeden kousek na pana Maňáka
Tak se na to mrkněte
Čus
Naposledy upravil Kacko dne 04 črc 2017, 16:46, celkově upraveno 1