Súhlasím s kolegami, pokný model. Mal ho v rukách asi každý a možno aj staval. Ja nie, mne leží v krabici a vtedy ma stál nekresťanských 18,-Kčs. Chlapi a to čo majú KP na svojích stránkach nie je model z nových foriem?
Také patřím mezi ty, kdo ho před léty stavěl. Akorát já ho stavěl s kříži a svastikou. Vedoucí kroužku ho vzal na jednu výstavu a už jsem ho víckrát neviděl.
Ale už mám doma další a snad se mi podaří někdy v budoucnu postavit ho znovu i bez leptů od Extra Techu.
Pánové děkuji všem za velice kladné ohlasy. Ale řekněme si to na rovinu, hodně nás všechny ovlivňuje v hodnocení právě ta nostalgická vzpomínka, i mně. Ten model je prostě se svým pozitivním (ale třeba na křídle v podstatě velice pěkným) rytím za zenitem. Na druhou stranu pokud bych nahradil jinak otřesné výlisky motorových gondol, vyvažovátka, dodělal detaily v podvozkové šachtě... no řekl bych že v tomto ten model má potenciál. Co se týče těch kabinek, tak jsou opravdu velice pěkné. Okýnka do trupu seděly docela přesně. Ostatní už tolik ne. Trup je na spodku vylepšenej o 0,3 destičku a přetmelen... Přidávám fotky co jsem dával do tématu čs. poválečné letectvo viz níže. Jen pro úplnost: Směr = původní výlisky KP, Kopro, KP-models apod. Současné Kovozávody = přebalené výlisky RV [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ] [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Vidím, Davide, že staronové výlisky mají stále tu klasickou nectnost, že se propadají dovnitř ke spoji na spodku trupu. No popral jsi se s tím jak to šlo. Výsledek slušný. Jen doplním, že nové Kovozávody Prostějov přebalují upravený RV resin model. Ten původní má chybně naznačenou konstrukci průhledného překrytu chybné rozteče trupových okének však opraveny nebyly naštěstí je cena oproti RV originálu poněkud příznivější. Oba modely mají své pro a proti a stavba a případná náprava chyb není nic pohodového. O někom, kdo by se pokusil obě stavebnice kombinovat nevím. Tady nostalgický tleskač