Vláďa Obr, 62 let, stavím letadla Československých pilotů.
Jirkun píše:Kryty podvozkové nohy by chtěly blíž k noze, vypadají nějak divně. Kolo by mělo být vykloněné vůči podvozkové noze. Vztlaková klapka se sklápěla spolu s těmi chladičovými.
Jirkun píše:Něco k tomu překrytu. Vypadá to tak, že u toho přetlakového překrytu s pancéřovou zadní stěnou, byl dole na té pancéřové přepážce doraz. Byl umístěný dozadu na desku a opíral se o pravou bočnici toho zadního proskleného pevného dílu. Odklopná část se otvírala základnou jen po pravý boční sloupek zadního prosklení, dál ji nepustil ten doraz.
Na jednom z obrázků je však vidět, že je to předělané na to klasické pružící lanko. Akorát je ukotvení dole na základně a na levém zadním bočním sloupku. Na továrním výkresu však na levém sloupku (zadní díl a přetlakové provedení) žádné očko pro lanko není. Proto se domnívám, že jde o úpravu.
Karel Pilát píše:Podle mne bylo to lanko uchycený, jako je vidět tady na těch dvou fotkách:
Jirkun píše:Něco k tomu překrytu. Vypadá to tak, že u toho přetlakového překrytu s pancéřovou zadní stěnou, byl dole na té pancéřové přepážce doraz. Byl umístěný dozadu na desku a opíral se o pravou bočnici toho zadního proskleného pevného dílu. Odklopná část se otvírala základnou jen po pravý boční sloupek zadního prosklení, dál ji nepustil ten doraz. Na obrázku pozice 33 a 32...Na jednom z obrázků je však vidět, že je to předělané na to klasické pružící lanko. Akorát je ukotvení dole na základně a na levém zadním bočním sloupku. Na továrním výkresu však na levém sloupku (zadní díl a přetlakové provedení) žádné očko pro lanko není. Proto se domnívám, že jde o úpravu.
Uživatelé procházející toto fórum: Amug a 18 návštevníků