Mimo bahna jsem zapatinoval korbu - do prohlubní umbra pálená + rozetřená
- wash Ammo pro evropskou žlutou
- odřeniny red base Ammo
- patina krytu výfuku pomocí tupování všelijakých akrylů (písková, nebesky modrá, rezavá...) + filtr sienna pálená
- patina výfuku pomocí metody Mariana Bunce (pigment light dust + sienna pálená)
- rezavé stečeniny z pigmentů Mig naředěných odourlessem
- a konečně mokré stopy pomocí přípravku wet effects (Zde jsem experimentoval s kompletním zaplavením povrchu naředěným
přípravkem - místy se na povrchu vytvořily mapy a popraskaná barva - nepříjemné, ale ještě pořád opravitelné další (a méně
zředěnou) vrstvou přípravku. Výsledek: akceptovatelné, ale příště zkusím jiný postup.
- důsledkem výše popsaného problému jsem se na jednom místě prodřel až na Surf (viz. foto) a musel jsem vytvořit kamufláž
v podobě pytle z dvojsložkového tmelu UHU.
pozn. (wet effect jsem ředil syntetickým ředidlem Revell).
Ne vždy je vše Tamiya, ale od čeho jsme přece modeláři!