Foxbat: ďakujem to drevo ešte budem brúsiť jemný šmirglom aby som naznačil ošúchanie farby až na drevo... a tá strana kde je kamo nebude vôbec vo finále vidieť... Pavel Kouček: ako sa to vezme vychádzal som s kamo v návode na 35-kové RSO od Italeri kde bola tejto podobná kamo akurát flaky mali ostré kraje bez difúzie.... Výrobca udával že by sa malo jednať o stroj od Luftwaffe s oblasti Kurland-Kessel.... a ja som ďalej nepátral
Dlhšiu dobu tu nič odo mňa nepribudlo... Nebolo to tím, že by som nemodeloval skôr ma opustila modelárska šťastena... projekt RSO začína kopiť problémy a nezdary... Začalo to obtiskami ktoré my zožral hypersol a zároveň poškodil kamo na oboch dverách... Tento problém som už čiastočne vyriešil vďaka kamarátom jedny dvere som prestriekal a nechal ich ba žlté a na druhých iba opravím kamo a malo by to byť ok... okrem toho mi zamlžilo čelné sklá takže ich budem musieť vyrezať a nahradiť novými a to bude iba sranda keďže boli z jedného dielu a vlepené cez celú šírku čelného skla a na ne vyrobený vnútorný rám okien takže som sa medzi časom rozhodol pustiť do ďalšieho RSO a to vo verzii kabrio ak by sa mi predsa len daako nepodarilo opraviť kabínu hodím tam tú s kabria...
A zo začiatku to vyzeralo tak slubne... tu sa mi podarilo odstrániť obtisk bey vážnejšieho poškodenia podkladu
na lavých dverách to už bolo horšie tie som musel prebrúsiť a znova nastriekať
Moje ďalšie RSO/3 klasika ACE málo čo pasuje... Z pôvodnej kabíny som použil iba predné a zadné čelá ktorá som skrátil + podlahu ostatné je všetko nanovo
nový motorový tunel... a odstránené pôvodné základne sedačiek
nové pedále a základňa pre riadenie...
sedadlá sú z vrakoviska potiahnuté servítkou napustenou Herkulesom na znázornenie drapérie koženky
spolujazdcova dostala aj otvorenú schránku na ukladanie
No nevím jak ty sedačky budou vypadat po nabarvení, ale jestli to má být koženka, tak na té takovéto faldy vážně nevznikají. Jinak je to moc pěkná práce na celé kabině.
Co se tabulek na staré kabině týká - stejně ten obtisk vypadal dost ošklivě - byl strašně tlustý, výrazný a rozpitý. Obvykle na fotce tu tabulku skoro nevidíš. Zkus to vytisknout na laserovce tak v třetinové tloušťce. Ovšem otázka je, zda by ta tabulka nezmizela pod tříbarevným kabátem. Obvykle byla stříkaná už ve fabrice na žlutý základ a v polních podmínkách ji asi nikdo moc neobnovoval.
Ďakujem za reakciu... prvá kabína už nedostane žiadne obtisky... Sedačky u RSO/3 sú podla podkladov... teraz nie som na PC ale môžem sem hodiť čb. fotku oboch sedadiel s tohto typu kabíny (kabrio) s ktorých som sám vychádzal
Tak tento víkend som mal strašne plodný stihol som sklepnúť akurát tak pásy a základ ložnej plochy... každý pás mi zabral slušných cca 4-5hodín a na konci ma skoro je.lo Ono ako je zvykom u ACE málo čo pasuje na toto som bol v celku pripravený keďže jedno RSO/1 mám už skoro hotové (nebiť tých prúserov pri striekaní atd...) mohol isť do Mosonu ... No späť k novému RSO/3 výrobca pribalil do stavebnice hoodne široké pásy o ktorých pochybujem, že by vôbec existovali (oproti RSO/1 sú širšie o dobré 2-3mm odhadom) do otvorov pre zuby rozety nešli dostať nesedela vzdialenosť ani šírka tak mi neostalo nič iné iba zuby orezať na polovici a nasadiť pásy takto a dodatočne do otvorov vyrobiť nové... Toto riešenie nieje úplne ok resp. nieje vôbec ok ale čo narobím??? ak si to človek pozorne pozrie zistí že to niako nevychádza počet otvorov s počtom zubov no proste katastrofa... jedno pozitívum tu predsa je leptané pásy sa super tvarujú a sú dostatočne dlhé v prípade ak sa rozhodnete rozpohybovať podvozok mne na jednej strane zvýšil jeden článok a na druhej dva... Nedostatky okolo roziet by na konci nemali byť vidieť keďže príde na pásy blato a paitna + celí model bude osadený v dioráme No a teraz fotky
rozpohybovaný podvozok pre oživenie ....
kompletka pre istotu som obe polovice pásov prednú a zadnú v spoji zviazal drôtom lepidlo by to asi nevydržalo... a drôt zakryje blato