Později při pročítáním stavebních recenzí a sbírání podkladů vyšlo najevo, že bude potřeba řada úprav:
1/ Vozidla byla stavěna z použitých Stugů, které neměly boční průlezy ve vaně podvozku, takže ty ve stavebnici je potřeba zaslepit.
2/ Poklopy nad převodovkou jsou v nesprávné poloze. Pokud vám zbyl díl ze Stugu Ausf.G, lze jej s drobnými úpravami použít (+ poloha předních kladek viz. tady http://panzer35.ru/forum/39-16069-1 ).
3/ Podle vozidla v Kubince jsou poklopy nad převodovkou v pořadí 1-2 1-2 (ve stavebnici je 1-2 2-1).
4/ Problémem jsou blatníky z Pz.III, které mají řadu děr, do kterých se v případě StuIGu nic nelepí. V plechu se vzorkem je toto neopravitelné, ale naštěstí se většina z nich „nějak“ zakryje.
5/ Zadní dveře v nástavbě nejsou rozlišeny na L a P, takže pokud je otevřete, musíte vnitřní stranu předělat.
6/ Periskop u houfnice je potřeba nastavit, aby přesahoval nad střechu nástavby.
7/ Na vrch zadní přepážky nalepit plastový pásek, aby po přilepení nástavby nevznikla v bojovém prostoru velká díra.
8/ Základna zámku houfnice nebyla určitě umístěna na poklopu nad převodovkou, ale posunuta vpravo.
9/ Na plechovém krytu (MD2) žlabu houfnice je pevná část přepravního zámku v nesprávné poloze a aby bylo možné zámek uzavřít, musí být posunuta dozadu.
10/ Krycí pásky (MA3 a MA4) zkrátit, aby nástavba dosedla k vaně.
11/ Dragon v poslední době šetří i na čirých dílech, takže pancéřové sklo před řidiče z vlastních zdrojů.
12/ Hasicí přístroj jsem vyměnil za pozdější provedení.
Vozidel vzniklo pouze 24 a dá se říct, že co kus to originál. Cenné informace lze nalézt tady: http://www.militarymodelling.com/forums ... =94083&p=1
Pro obtiskovou variantu vozidla G2 je potřeba:
1/ Nepoužít plech nad výfuky.
2/ Doplnit madla na boky nástavby.
3/ Doplnit konstrukci na záď.
4/ Poškodit zadní sklopnou část levého blatníku.
5/ Pravá zadní sklopná část nemá otvor pro světlo, takže tento je potřeba zaslepit nebo použít např. z Pz.III Ausf.M.
6/ Předělat velkou bednu, která nebyla kovová, ale dřevěná.
V krabici je převážná část rámečků z jiných stavebnic, které ne zcela přesně vystihují dané vozidlo a ztěžují a znehodnocují práci. Díly pro StuIG nejsou také zcela v pořádku. Nepotěší ani návod, který u řady dílů neudává jejich správnou pozici.
Takže podle mě jde o odfláknutou stavebnici, které nepomohou ani článkové pásy!
Ještě pro zajímavost. Stavebnice 6713 prošla koncem roku 2015 také reedicí, kdy pro změnu článkové pásy byly nahrazeny gumáky a v porovnání se stavebnicí 6749 je o cca 300,- dražší.
Naposledy upravil Pavel Hrnčíř dne 03 čer 2017, 16:07, celkově upraveno 1