Ze sady na bis se nedá použít kokpit a tryska, zbytek je stejný. Jen jedna poznámka ke vstupnímu kuželu. Na kuželu byl zelený akorát odnímatelný dielektrycký kryt radaru, zbytek byl holý kov bez barvy.
Reakce na příspěvek Pavla M a jeho foto, aby nevznikaly další nepřesnosti. Kužel sám o sobě snímatelný není, snímatelný je pouze prstenec, který tvoří přechodovou část mezi laminátovým kuželem a vstupním ústrojím letounu. Dále mezi zmiňovaným prstencem a kuželem je štěrbina asi tak 5mm kterou proudí chladící vzduch k lokátoru. Tento vzduch je odváděn výduchem v horní části kde je umístěna lihová nádrž a spodním, který je před dvířky přední podvozkové šachty. Po sejmutí prstence, odpojení pracovního hydraulic. válce, rozpojení kabeláže a zavěšení na jeřáb,může teprve dojít k vysunutí celého lokátoru. Kotvící oka se zašroubují do závitů pro uchycení prstence. Prstenec je z titanové slitiny. Kužel s celým lokátorem, jak je vidno podle fotek,se vysouvá v rozsahu 200 mm. Na zemi vždy zasunut, pouze po přepnutí na ruční ovládání je možno ponechat na vysunuto a to z důvodu sejmutí prstence a následně celého lokátoru. Váha lokátoru cca 260 kg. Špičku kužele tvoří kovový hrot, který se natíral červenou barvou, ale ta se tam nikdy moc dlouho neudržela, takže většinou kov. To na většině postavených modelech Migů 21 s lokátorem úplně chybí a navíc opravdu hrot, ne něco tupého. Krásně je to vidět na fotce od Pavla M a také jsou vidět zmiňovaná štěrbina a značky vysunuté a zasunuté polohy kužele, ty se kontrolují kolmým pohledem přes vstupní prstenec draku letounu. Samozřejmě, že kontroluje se v běžném provozu pouze poloha zasunuto viz dříve. Je dobré ji na modelu naznačit. Pozor fotka vstupního ústrojí od Pavla M zachycuje mašinu s vysunutým kuželem. Míra
Ještě jednou si dovoluji vyslovit pár poznatků a doporučení a přiložím pár foto. Výstupní tryska rozhodně ne v kovovém odstínu. Sadačka nemá chybu, až na polstrování zad v horní části, je dobré rohy zakulatit, pak to bude vypadat lépe. A také dříve zmiňovaný kužel. Míra