všimam si,že na motoru nemáš číslo.Budeš ho ještě dělat a nebo na motorech,který maji značení N číslo není.Beru si inspiraci a motivaci,tak abych to třeba neskonil.Pěkná práce.
Je,ale ještě je problém v tom,zda ty čísla jsou žlutá a nebo bílá.Ty čísla bude mit asi v malíčku Karel Pilát. Nevim jestli sem chodí,ale zkus se ho zeptat. Dělá jich (110tek) hodně.
Tak po týdnu "prázdnin" s dětmi opět malý posun. Číslo na motoru doděláno, zhotoveny plechy oddělující výfuky od svíček.(tak jsem si to nějak vyhodnotil). Motor zalepený do křídla. Už to dostává nějaký tvar...
tak tuhle stavbu beru jako jednu z tech inspirativnich co vsechno se da na 110 vylepsit. taky se mi jedna rozestavena vali v supliku a ceka az prijdou dalsi doplnky.
Zatím není co fotit, maskuju kabinu a všechny otevřené otvory, tak se třeba dostane i na surf... Tím se pomalu dostávám ke kamufláži. Eduard v návodu čtvrtky(odkud beru obtisky) i dvaasedmy uvádí většinu překrytu(bavím se o venkovním zbarvení) v RLM 02. Ono je to tak asi dle předepsaného schématu, nevím, je ale pravda, že drtivá většina 110-tek toto schéma má. Když se ale dívám na tu fotografii létícího stroje, tak bych řekl, že RLM 71 je na trupu až po označení 3U, pak je teprve 02. Co vy na to, dívám se blbě? Ten druhý letoun v pozadí bych řekl, že to má tak, jak by to mělo být, tedy v 02. Pak jsem ještě někde stáhl bokorys, kde to mají (asi) v 71-če..