Batabak
Milan Holzapfel píše:Ha nějak jsem ten příspěvek přehlíd! Tak opožděně - pokud vím tak nedělá.
Tak nakonec jsem Tome podlehl a tuhle potvoru objednal. Tak se snaž ať mám od koho opisovat. Dotaz na kokpit - to byl Aires na tamyiáckou devítku? A nějaký jiný doplňky jsi použil?
Michal Šourek píše:Chlape, máš v tom docela hokej. Pominu kokpit, kterej je s devítkou jen vzdálenej příbuznej výjma základních ovládacích prvků. Omylem jsou též dvě kyslíkové flašky za sedačkou. Vždyť jsi na hřbetu dodělal hrdlo nádrže !! tak co tam je, flašky nebo nádrže? Navíc Tebou zvolený stroj PK312 nádrž nemá (flašky také ne, resp.je má jinde), jedná se o prototyp Mk.22, který má ještě kompletní ocas z Mk.XIV/Mk.21(tj.malá SOP + VOP), dále třeba 4-loukoťová kola. Pokud sis toho všiml, tak sorry, beru zpět. Stavebnici jsem si prohlédl teď na IPMS Deutschland a např. trup je rytej dle polohy inspekčního otvoru za kabinou na pravé straně jako Mk.24 (hlavní exteriérový rozdíl mezi 22 a 24), dekály jsou na samé Mk.24, průměr vrtule nezměřím (22 má menší, 24 větší)...
držím palce a jdu brousit trup. Jaký? Přece Spit Mk.22
P.S. nastuduj si třeba 4+, ať ten stroj trochu pochopíš...
M.
Milan Holzapfel píše:Vzhledem k tomu že ty flašky tam nebudou stejně vidět tak je to prkotina. Vrtule by měly být u 21, 22 a 24 stejného průměru tj. 3 350mm . Menší byly u čtrnáctek.
farcry píše:Ahoj,
Nevím zda hledáte to v níže uvedeném odkaze.
https://www.mastercasters.co.uk/product ... tail-sets/
cus
Uživatelé procházející toto fórum: zonaria a 41 návštevníků