Tak jsem se dostal k fotkám a viděl bych to takto: Na ten bílý stroj jsou publikované fotky v Jagdwaffe. Stroj je focen poměrně zdálky a zezadu ve chvíli, kdy je do kokpitu nakloněn mechanik. Musím opravit své tvrzení, že by to bylo efko verze F-4/z, dle vrtule VDM9-12010A a většího lapače jde o standardní F-4 (spodní část je vyklopená a není vidět, ale stejně není pravděpodobné, že by tam v tuto dobu již byl větší chladič). Stroj mé demontované kryty podvozku. Dle 31 sestřelů na směrovce jde o fotku přibližně z dubna 1942, na stroji je čerstvý, prakticky neporušený bílý nátěr. Je možné, že se dokonce jedná o zcela nový stroj (to by byla ovšem otázka, jakou měl podkladovou kamufláž). Ze žlutých doplňků je vidět jen žlutá směrovka. Žlutý pruh na trupu dle mého v té době na stroji nebyl (není vidět ani na vedle stojícím stroji O.Katha). Emblém JG 54 pod kabinou je dle mého tvořen pouze zeleným, bíle lemovavým srdcem (maluje se sice s kombinovaným, jež obsahuje znaky jednotlivých gruppe, ale obávám se, že to bylo pouze zbožné přání autora obrázku), tento emblém je kryt mechanikem a není moc vidět, zdá se, že není úplně jednolitě zelený, ale zase ne v místě kde by měly být vidět emblémy. Dle mého je to způsobeno otevřenou krytkou u palivové nádrže. Ani stroj Katha nemá skládaný emblém geschwader (ten naopak měl na bílém FW-190A4, v době kdy byl skládaný emblém i na Trautloftově stroji). S pozdravem TD.