Pise se podzim roku 2002. Poslednich cca 10 let "chrlim" jeden model za druhym rychlosti cca 1 model za 2-3 roky. Pouzity material znam pouze plastik, z lepidel jen revellacky a z barev pouze revell/humbrol. Zadny souteze, zadny krouzky, zadni stejne postizeni kamaradi. Zaklinadla jako wash, drybrush a postshading ci nadavky na pana Gunzeho me ani ve snu nenapadne spojovat s modelarstvim. A najednou jako blesk z cisteho nebe do meho klidneho sveta pronikne nejaky ARC (aircraftresourcecenter). A ja se citim jako naprostej jouda, kterej si vyrabi "gumovy kacenky". Nicmene si verim, pac prece uplne levej zas nejsu a po mnoha letech se poustim do modelariny tak jaksi naplno.
Kupuji si airacobru od academy, po dlouhem zvazovani neuveritelne dokonalej odlitek motoru od airesu a jakousi sadu cehosi plechovyho (zoom od eduardu) S tim, ze klapky, kokpit atd si vyrobim sam. (to uz sem jakztakz umel - teda, myslel sem si to )
Vse slo podle planu, ale jakmile jsem dokoncil barveni kokpitu, motoru, sachet atd, nasel sem nymburske forum. A tam se dozvidam, ze vyse zminena zaklinadla patri do modelarstvi. No, nemel jsme odvahu testovat nove postupy na takovymhle skvostu, takze rozdelany model odkladam do krabicky, kde lezel netknuty az dodnes. Misto toho se chystam slepit dve kanonovy Stuky, kde se ony tajemny postupy naucim. Mimochodem, ty stuky lezi v krabicce vedle airacobry a dodelavam je taky az ted
Kdyz jsem tedka po dloouhe dobe airacobru prohlizel, tak jsem sam az prekvapen, kam az sem se za pouhy tri roky dostal. Nektere scratchbuild casti jsou sice dobry, ale dnes bych to rozhodne nedelal takhle komplikovane. Bohuzel vse kazi neuveritelna krupice, nekde budu muset sehnat purisol.
Jinak jsem zatim onytoval kridla (nytovat slepeny kridla z kterych trci jakysi nadstavby je docela lahudka), a dodelal klapky z jednoho staryho leptu od eduarda, kterej sem koupil za par susnu nekde na burze. Ovsem nytovat trup, to bude zuzo
A dal uz jen par obrazku
- Přílohy
Naposledy upravil Honza Jezl dne 28 lis 2005, 19:48, celkově upraveno 1