Na rozumy budu chodit do skvělého vlákna sem viewtopic.php?f=52&t=84171
Protože ale Luftwaffe rozumím jak koza petrželi, budu rád, když mě místní borci budou hlídat a korigovat
Bude to tu jak se znám nejmíň na roky ale uvidíme, páč se nebude sochat ze žádných fosilií ale z Eduardů.
První na paškál jsem vzal FW 190 A-5 ve weekendu+ space +hlavně od Masteru.
Z aršíku se mi líbila černá 2 od NAGr.13. Bohužel orel v emblému je na obtisku černý. Takže asi zkusím červenou 6.
Největší legrácku stavby tedy zkrácení motorového lože mám už za sebou.
Taky jsem nějak překopal krytky, chladící výdechy za motorem a trochu zahustil nýtování na trupu. Postupuju podle výkresu na A-3 z Modelpresu.
Klidně se ozvěte jestli je něco špatně.
Mnohem méně jasno mám u křídla. Podle fotky originálu bych řekl, že stroj měl pozdější kryty podvozku bez vnitřních dvířek ač bych je u A-4 čekal. Pak nemám jasno v místě vnějších kanónů. Boule jako pod MG-FF nikde nevidím. Na některých fotkách ale nějaké boule jsou, někdy se mi krytky zdají hladké. A pak ústí kanónů. V pravém pitotka- jasná věc. V levém je někdy hladká náběžka někdy něco co tipuju na fotokulomet? Netušíte jestli v tom bylo nějaké pravidlo (třeba A-3/U4 vs. A-4/U4) neb na fotce předlohy to nejsem schopen určit.
Kapitola sama pro sebe budou průzory kamer ale na ty je čas.
...skrz Zabadea, sluhu jeho. A tu se roznesou zvěsti o věcech jež sešly na scestí a nastane veliké zmatení. A nikdo nebude věděti, kde vězí ony věcičky na rafiové bázi s odtokem. V ten čas přítel ztratí příteli kladivo a mladí nebudou věděti, kde leží věci jejich otců, jež tam otcové odložili včera zvečera. Asi v osm hodin....