Malá odbočka. Traduje se takový omyl, že prototyp měl malé čtvercové okno kamery vlevo zatímco série větší čtyřúhelník. Ve skutečnosti měly prototypy XF-15 a XF-15A příď stejnou a sériové stroje měly jinak tvarované okno vpravo a hlavně spodní zasklení. Boční okno vlevo zůstalo čtvercové. Omyl asi vznikl díky známé fotce s odklopenou přídí s kamerami. Zřejmě byla vyvolaná zrcadlově z otočeného filmu.
XF-15 stavím z důvodu, že dělám jen WW II a série byla až poválečná záležitost.
Vařit se bude stejně jako ve skutečnosti z P-61B. HB je v současnosti asi jediná rozumná volba. S motory si vypomůžu Brassiny pro B-26. Kola se doporučují stejná jako pro B-25. Pro hlavní podvozek dobrá volba, příďové je ale moc malé. Tam doporučím z B_26. Sice mu taky chybí 0,5 mm na průměru ale je mnohem lepší. Výkresům nevěřit (mám MBI a In Action). Pneu měly 47 a 33". I Hlavní kola by asi šly použít z B-26 ale jsou užší a nevyhovuje mi cihlový vzorek. Přední jsem si už kdysi namnožil a vykuchal (když to Edíci ve dvaasedmě nedělají).
Jinak jsem v takové hrubé fázi. Spechám do práce, tak jen pár fotek a rozepíšu se příště.
...skrz Zabadea, sluhu jeho. A tu se roznesou zvěsti o věcech jež sešly na scestí a nastane veliké zmatení. A nikdo nebude věděti, kde vězí ony věcičky na rafiové bázi s odtokem. V ten čas přítel ztratí příteli kladivo a mladí nebudou věděti, kde leží věci jejich otců, jež tam otcové odložili včera zvečera. Asi v osm hodin....