Skutečný letoun má za čelním štítkem z vnitřní strany trubkovou konstrukci. Tu jsem naznačil vytažením plastového rámečku a přilepením lepidlem na čiré díly od MicroScale.
(Uvidím, jak to ve finále dopadne po odmaskování, ale příště stříknu jen šedou barvu z vnitřní strany.)
Musím se přiznat, že u lepení čirých dílů jsem se opravdu zapotil a byla to prozatím nejsložitější část stavby. Nejprve jsem musel trochu zbrousit oblouk na trupu před čelním štítkem. Pokud bych to neučinil tak mi štítek stále odtlačoval boční díly a sám nedoléhal přesně. Po této operaci jsem začal právě čelním štítkem (díl C1) a následně pokračoval bočním (díl C5). Při zkoušení dílu stropu / střechy (díl B16) jsem zjistil, že nepasuje dobře na střed. Ale po lehkém zbroušení levé horní části trupu bylo vše v pořádku.
Následovalo dolepení stropu / střechy (díl B16) a pravého prosklení (díl C4). I když se to nemusí zdát, tak celá sestava je docela na těsno a jednotlivé díly májí tendenci vytlačovat ten druhý. Díky tomu jsem se u této sestavy zapotil, jak jsem již zmínil.
Zamaskování nečinilo větších problémů. Masky pasují dobře, ale …
Právě masky na čelní štítek obsahují velkou chybu stavebnice. Jsou totiž koncipovány s mezerou mezi levou a střední / pravou a střední částí. Prostě jako vy tam byl rám. Ale u skutečného letounu tomu tak není a čelní štítek (boky a čelo) jsou z jednoho kusu. Za tímto štítkem je pak jen trubková konstrukce, o které jsem se zmínil u první fotografie.
Následovalo nastříkání čirých dílů barvou interiéru. Po tomto kroku jsem si všiml několika spár.
Tu nad čelním štítkem (díl C1) a levým bočním oknem (díl C5) je nutné zatmelit, neb v těchto místech spoj není. U napojení stropu / střechy (díl B16) jsem spáru musel zmenšit.
Na tuto jen upozorňuji, nejsou to chyby stavebnice.
Petr "Chmell" Chmelík
Chmell Scale Models na Facebooku / KPM Plzeň / KPM Plzeň na Facebooku / PilsenKIT na Facebooku
Chmell Scale Models na Facebooku / KPM Plzeň / KPM Plzeň na Facebooku / PilsenKIT na Facebooku