Začíná mít ten tvar který si pamatuju z dětství z knihy Jaroslava Schmida. Sání vzduchu nad motorem a "laufy" pod motorem. Hezčí než P-51 ... trocha bodnutí do vosího hnízda neuškodí :.-)))
Ahoj všichni. Tak jsem se začal učit rýt přes šablony. Drobné elipsy a kolečka se ztrácí. Hezký detail je obnovené kolečko okolo víčka nádrže na křídle. Jinak to byl jen takovej škaredej blob. Dále bylo třeba srovnat rytí náběžných hran křídel a zatmelit ty hrozné díry spojů dílů na koncích spodní strany křídel. No ... zatím vše :.-)
Jojo Bari Ball. Nepříjemně mě to překvapilo při rozřezání. V celku to nebylo patrné. Chtěl bych použít takovou drobnou fintu, aby se ta tloušťka vizuálně ztenčila. Snad to vyjde. Moc se mi A-36ka líbí, tak bych model nechtěl moc pokazit :.-)
No jestli myslis fintu ztenceni ramovani z vnitrni strany tak by to mohlo pomoct.zalezi ovsem na celkove tloustce toho vylisku.takhle jsem to na 72kach delaval a pouzivam to i dal na ctvrtkach kdyz je potreba
Roman Pavlů,KPM Brněnec, koordinátor pro oblast východ
"Čas je pouze relativní pojem. Důležitý je zda chceš ležet nebo modelařit!" Rozpracováno:2x Fw-190A-4, Ju-88A-4,H.Hurricane mk.IID,G.Meteor mk.I, Bf-109 G-6,..........atd. Hotovo 2019: Fw-190 A-3 Eduard P-39 Q Eduard Hotovo 2020: 2x Fw-190 A-5 Eduard
Jojo. Přesně. Úhlové ztenčení z vnitřní strany a hranu po stříkání dotřít 10/0 štětcem jen v tenké lince. Ono to zkušeného modeláře neoblbne, ale na první pohled... :.-) Z vrchním dílem toho moc nenadělám. Je to nad moje schopnosti, takže bude jen pootevřený a tak mě čeká jen málo ztenčování. Na postranním dílu ještě máknu :.-)
Když odřízneš štítek, budeš moct ztenčit střední a zadní část překrytu kompletně, nejenom okraje. Zkrátka jej zevnitř zbrousíš a vyleštíš. Není to tak pracné, jak by se mohlo zdát, už jsem to na jiných modelech dělal. Jenom si při tom dej pozor, abys kabinku nemačkal, jinak se ti v ní udělají mikrotrhlinky.
BEZVÝHRADNĚ STOJÍM ZA IZRAELEM
Pracujte pečlivě, nespěchejte, dokonalý vzhled modelu záleží jen na Vás. :)
Děkuji za podporu chlapi. A Víťo (nebo kdokoli :.-) měl bych dotaz. Čím brousit uvnitř kabinky to bych asi tak věděl, ale nevím čím to poté leštit. Já mám dobré zkušenosti i se suchým leštěním (bez pasty a filcu) tímto nástrojem: https://www.squadron.com/Squadron-Tools ... q30505.htm . Ale to je jen na plochy. Uvnitř si to ani tím filcem/flanelem nedovedu moc představit.
Ano, po nejjemnějším šmirglu se pokračuje leštící pastou Tamiya. Někdo alternativně používá i pastu na zuby, prý to jde, můžeš to zkusit. Já ještě pro urychlení leštím uchoštourem upnutým do frézky, samozřejmě s pastou a na rozumné otáčky.
BEZVÝHRADNĚ STOJÍM ZA IZRAELEM
Pracujte pečlivě, nespěchejte, dokonalý vzhled modelu záleží jen na Vás. :)