Pustil jsem se do pokračování Kyofu ... tedy do N1K1-Ja Shiden od Tamiye. Opět to bude větší bráška toho, co jsem kdysi od Tamky stavěl v 1:72. Prohloubeno rytí. Cockpit jsem trochu vylepšil plechy od Edy a trochu samodomo. Palubku jsem nakonec vzal Edí, i když jsem vnitřně bojoval, zda nevymaluji jako u Kyofu plastovou ze stavebnice. Trup je slepený tamiyáckým lepidlem (jak jinak že... ) a zevnitř vylitý vteřiňákem.
Přílohy
Naposledy upravil Tygřík dne 07 říj 2017, 15:12, celkově upraveno 1
To, že jste paranoik, ještě neznamená, že po Vás někdo nejde!
Děkuji Kuky. Dávám to sem, bo mám trošku dilema. Měla by to být mašina Tsukuba Fighter Group "7". Dělal jsem ji 1:72, tehdy jsem si byl na 100% jist, že spodní plochy stříbrné. Nyní 80% stříbrná, 20% šedá. Navíc šedou zvolili Miloš Völkl, Marek Nováček... Model Art stříbrná... Čučím na fotky...
Přílohy
To, že jste paranoik, ještě neznamená, že po Vás někdo nejde!
Pavle jen takovej mozna hloupej dotaz.proc nejtujes vrtackem?neni jednodusi to vypichat rysovaci jehlou?ja vrtackama delam jen rychlosrouby.sice v 1/48 ale v 1/72 je to asi hustej hardcore
Roman Pavlů,KPM Brněnec, koordinátor pro oblast východ
"Čas je pouze relativní pojem. Důležitý je zda chceš ležet nebo modelařit!" Rozpracováno:2x Fw-190A-4, Ju-88A-4,H.Hurricane mk.IID,G.Meteor mk.I, Bf-109 G-6,..........atd. Hotovo 2019: Fw-190 A-3 Eduard P-39 Q Eduard Hotovo 2020: 2x Fw-190 A-5 Eduard
U japonskych mašin to bývá velmi často s otazníky, pokud se týká barev. Osobně bych volil spodní plochy bez barvy. Někde jsem o tom četl diskuzi, kde reagoval i Nick Millman. Zkusim to najit
Děkuji moc Kuky. Koukám na fotky mašiny ve FAOW a spodek asi fakt stříbrný. Možná motorový kryt šedý. Kdo ví? Bylo to tu dost dlouho, mohli jste se pánové vyjádřit, tak ať potom nějaký chytrák nevyrypuje, že to mělo být tak či onak.
To, že jste paranoik, ještě neznamená, že po Vás někdo nejde!
Ad Onysx: Romane jehlou jsem dělal nýty u Zer. Vrtané vypadají lépe. Říkal jsem si, že u Kyofu to dělám naposledy a už nikdy více... Trochu jsem si pohrál s podvozkovými nohami.
Přílohy
To, že jste paranoik, ještě neznamená, že po Vás někdo nejde!
"If you want to use Tamiya I'd suggest a 50/50 mix of XF-11 and XF-70, or if you prefer to avoid mixing just use XF-70. Beware of any references to "Kawanishi Green" showing the sort of green you might use to paint a garden shed or see on a St Patrick's Day parade. As the black-green paint weathered it became slightly more olive or brownish in appearance.
The under surface depends on whether you want to show the aircraft as fairly new with a bright metal finish or weathered with a more oxidised and duller metal appearance.
XF-71 is probably a bit too light for a typical Shiden interior. It really needs to be a more olive green.
My Aviation of Japan blog discussed Shiden colours in February and May, 2010, including interiors, but the subject is by no means as straightforward as a confidence in paint sets might suggest! I do have a Shiden PDF scheduled for the Key Data colour series but it is not available yet."
Tygrik, toto foto asi poznas! Zrovna sa jedna o N1K1Ja, kde je dobre vidiet, podla "stupna" lesku potahu, ze tie spodne plochy u tejto masiny boli bez nateru!
Masina, ktoru stavias, lietala u Tsukuba Kokutai...kod Tsu-7 na SOP
Díky moc chlapci. Ano ano Vláďo, tyto fotky znám. Spodek bude stříbrný. Gawa už to ve schématech zohledňuje. U stavebnice 09647 N1K1-Jb je ve 3. kamuflášním schématu na spodu šedá. Po zkušenostech s Kyofu, kde se kruhová anténa ulamovala a zohýbala, jsem to udělal jinak. Konečně mám za sebou třídenní procedůru surf-oprava, surf-oprava, surf-oprava... I drobotina už je v surfu.
Přílohy
To, že jste paranoik, ještě neznamená, že po Vás někdo nejde!
Trochu jsem řádil a je nachystáno na stříbření. Trup jsem nýtoval slepený, bo tam se hůře hlídá návaznost polovin, křídla neslepená. Vše na holý plast.
Přílohy
To, že jste paranoik, ještě neznamená, že po Vás někdo nejde!