V ďalšom pokračovaní by som sa venoval krídlam pri pohľade spredu ( os X) a zboku (os Z). Tvar krídla v mieste prechodu zmeny šípovitosti z 60 stupňov na 45 stupňov sa mení pri pohľade spredu dosť zásadne v závislosti od výšky pohľadu. Toto som si nafotil v Košiciach a séria pohľadov je na prvom obrázku. Mení sa tam aj uhol nábežnej hrany s prechodom v oblasti hlavného závesníka. Vytvátra to z rôznych uhlov pohľadu rozdielne tvary, ktoré boli niekedy dokonca interpretované ako „psí zub“ podobný ako u Phantoma. V modeli u Pioneer 2 tam vytvorili taký zvláštny „pupák“, u Trumpeteru je tam akýsi “podbradok“, s obráteným profilom ako vidno na druhom obrázku. Pri bočnom pohľade pri určitom uhle pohľadu sa dokonca krídlo tu javí ako „V“ podobne ako u Ju-87, čo vidno na deviatom obrázku. Bez pohľadu „ na vlastné oči“ je tento tvar dosť ťažko pochopiteľný a stvárniteľný. Dokonca ani na najlepších výkresoch z AiV túto skutočnosť opomenuli. Naopak vidno ju aspoň v náznakoch na výkresoch Su-15 TM v časopise Aeroplan i na výkresoch v Zlínku. Túto časť krídla správne stvárnili len v modeli Su-15TM od firmy VES (1/72), čo je zároveň tvarovo najpresnejší model Su-15.
U Trumpeteru je aj malá hrúbka krídla pri jeho koreni o takmer 2 mm. Podvozok by ste do neho asi sotva zavreli. Na treťom a štvrtom obrázku je zväčšovanie hrúbky krídla, úprava jeho koreňovej časti, zmena uhlu nábežnej hrany vonkajšej časti krídla a vytváranie „véčkového“ prechodu. Opäť za výdatnej podpory polystyrénových hranolkov a miliputu. Na piatom a šiestom obrázku je vylepšovanie podvozkovej šachty v krídlach plastikovými novotvarmi po odbrúsení a stenčení pôvodného vnútra. Na siedmom obrázku som sa presunul o pár „levelov“ dopredu, ako teraz vyzerá šachta po zabudovaní časti hydrauliky. Na ôsmom a deviatom obrázku je výsledok vyššie opísanej „sochárčiny“ sú tam pohľady na skutočné časti Su-15TM z múzea v Košíciach v porovnaní s upraveným modelom z približne rovnakého uhlu pohľadu.