U Eduardů zvolil podobný postup jako kdysi v Avii, bohužel opačně. V Avii taky měli své důvody, proč u B.534 1. provedeni ponechali původní konstrukci křídla pro všechny kusy prvního provedení. Jiné rozteče žeber u šachty kulometu, jiná konstrukce žeber na bocích šachty, kde bylo potřeba ukončit plátěný potah a přejít na plechový, větší rozteč žeber tvořících šachtu (rozteč žeber byla dána, krom jiného, pevností potahového materiálu). To vše jim určitě neumožňovalo šachtu překrýt plátnem. Takže zvolil jednodušší , rychlejší a levnější í postup - šachtu zakrýt konstrukčně upraveným plechem, než překonstruovat křídlo. Konstrukčně upravené křídlo se objevilo až u 2. provedení (série) a používalo se pro 3. i pro 4. Provedení (verz). Bohužel Eduardí spodní křídlo nelze bez úprav pro B.534 1.provedení (s kulomety i bez) použít. Na druhé straně je potřeba Eduardy pochválit třeba za to, že si všimli, že manévrové číslo “29“vypadalo na levé straně jinak než na pravé.