Momentálně si na začátek roku dělám radost vitríňákem ve formě PZL-11c v rumunských barvách. Model je velice pěkný, drobné nedostatky řešené polskými kolegy jako zcela zásadní z větší části přecházím (podobně jako svět přistupuje k našim nápravám na B.534), pouze jsem posunul motor o kus níž, aby kulomety nestřílely skrz válce a trochu přeformoval přechod od štítku do křídla. Říkal jsem si že to pojmu na pohodu pouze s plechy od Res-Imu, ale to jsem poměrně záhy narazil. Interiér jsem pojal odznovu, od Resimu použil pěknou přístrojovku a plechy pod nohy, ale už u plynových pák a nožního řízení jsem se zarazil. Nožní řízení vypadá jinak než v reálu, ale to stejně vidět nebude, plynové páky mi přišly mi takové titěrné, tak jsem koukl do plechů balených přímo k modelu a ejhle, byly tam ty samé, totéž platí o většině dalších dílů včetně toho nožního řízení, pouze replikují to co už je v modelu, ale zpravidla ve větším počtu. No a plynové páky jsou velikostně tak do stočtyřiačtyřicetiny a krom toho vypadají úplně jinak, než by měly. Zajímavý je rozdíl v poutacích pásech, tam jsem zatím nezjistil, které jsou správné. Vnitřní strany disků kol jsou další zásek, jak to autor asi myslel? No nic, ostříhal jsem vnější část a nějak to napasoval. Pak přišly táhla na VOP - v ResImu totéž co ve stavebnici, jen konce mířící k vyvažovačce odleptané tak, že jich větší část chybí, takže použít originály. Závěsy na křidélka? Špatný vtip, ty trojúhelníkové titěrnosti máme slepit z pravé a levé půlky, najde se někdo kdo to dal? Já teda ne. Přitom nechápu proč to nešlo udělat jako přeložitelný díl spojený spodní hranou. Po osmi pokusech to nějak dostat dohromady jsem s tím sekl a udělal plastové náhrady. Tak si říkám proč když někdo dělá doplňkovou sadu se alespoň nepokusí opravit to co se na původním modelu nepovedlo...