Ahoj, chvíli jsem rozmýšlel jestli si založit další chlívek, no nakonec teda ano, budu rád za všechny rady a připomínky..
Krom 767 mám na stole ještě 2 A319, přičemž jedna je funglovka, ta bude v trsátkovém livery ČSA a jednu předělávám do koukatelného stavu.
Jedná se totiž o model který jsem dělal pár let zpátky, no a nedopadlo to příliš dobře. Tu budu, vzhledem k nezatmeleným okénkům, dělat v krabičkovém livery British Airways.
Spojil jsem obě do jednoho tématu, jelikož jsou na tom skoro stejně, tak dělám na obou zároveň.
Momentálně zpracovávám motory, u obou modelů jsou znatelné stopy od vyhazovaček, takže na řadu přišel tmel a šmirgl.
Už je to lepší, ale ještě to není ok. (to broušení uvnitř oblouku je fakt opruz )
Přemýšlel jsem jestli na brita použít už jednou "sestavené" motory, nebo vzít ty co nepoužiju z druhé stavebnice. Nakonec jsem se rozhodl že zkusím zrecyklovat ty původní, přinejhorším použiju ty druhé.
Při opracovávání trupu brita mi taky na pár místech prasknul spoj, nakonec je vše ok. U té nové A319 jsem pro změnu ztratil zasklení kokpitu a že jsem se ho hodně snažil najít, prohledal jsem všechno co mě napadlo a nic. Nakonec jsem to vyřešil miliputem a nedopadlo to tak špatně jak jsem čekal. Bylo to docela nepříjemné překvapení když jsem si dneska prohlídl ještě jednu tictac krabičku a tam ho našel..
Ještě je tu jedna docela slušná nedokonalost, na spodku trupu, kde se lepí spodní část s křídly je dost nepěkný schod, možná přes půl milimetru, na fotce je to vidět.
Až dodělám motory tak se vrhnu na přerývání obou modelů. Ano a stále nemám foťák, proto se omlouvám za nekvalitu těch fotek..
Tady ještě +- původní stav budoucího brita