Veškeré letouny a vrtulníky, které jsme renovovali v LOMu (Brigadýr, Mi-4B, prototyp L-39, Fouga, CB-33, SM-2), jsou umístěny v hangárech. Většinou se jednalo o náročné renovace, při kterých jsme dbali především na historickou věrnost a doplnění všech chybějících dílů. Navíc se vesměs jedná o raritní verze těchto typů, takže logicky jsou pod střechou. Tam jsou, ale rovněž i letouny, které se v LOMu “jen” tzv. oživily (L-29 LERAN, MiG-21MFN a UM). Stejně tak jsou pod střechou i další precizně renovované stroje jako Su-25K a F-4, od stejných tvůrců, kteří teď makají na F-5E, takže bych obavy neměl. Ta zmiňováná Mi-24V 0709, která ve venkovní expozici nahradila nyní renovovanou Mi-24D 0220, do muzea rozhodně nešla po žádné generálce, jen se u nás před lety nastříkala a uložila a po uvolnění prostoru se v muzeu vystavila, ta na svou opravdovou renovaci, stejně jako spárka 6050 teprve čeká. Cílem je vždy mašiny po renovaci uložit pod střechu, což je bohužel u velkých ér trošku problém. Takže asi tak.