17.9.2013 – objednávka
18.9.2013 – potvrzení o zaevidování. Mimochodem, zajímavý kontrast s odpovědí (níže) - nikdo se nenamáhal mě o zrušení objednávky informovat.
Po dvou týdnech telefonický dotaz, jestli je objednávka připravena. Nebyla.
Po dalším týdnu osobní návštěva, objednávka stále nic.
13.10.2013 – dotaz mailem na stav
14.10.2013 – tato odpověď:
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jste u nás opakovaně neodebral připravené zboží, vaší objednávku neevidujeme. Obtisky KOP93200 jsou nyní v Praze skladem, pokud o ně máte zájem, můžete je koupit bez objednání přímo na prodejně.
S pozdravem
S.K. (zkráceno z důvodu ochrany osobních údajů)
Jak proběhly moje předchozí objednávky?
Dekály na Spitfire
7.7.2013 – objednávka
Cca po měsíci telefonát, co se děje, že jsem neodebral objednávku. Ukázalo se, že Artur poslal výzvu k vyzvednutí na jinou adresu, ne na uvedenou v objednávce a na kterou poslal potvrzení objednávky. Vzhledem k tak dlouhé době jsem už na dekály rezignoval a koupil je jinde, když jsem měl náhodou možnost. Po telefonu jsme se proto dohodli na zrušení objednávky.
Vaku kabinky na L-39 + dekály
Dekály jsou na Albatrosu, který se rozapadl. Bohužel, účtenku od tohoto nemám, cena 110 Kč, placeno hotově (nenašel jsem tuto platbu ve výpisu z banky). Podle Artura „nevyřízená“.
2x dekály Mi-24
Nejen že mám jedny ještě ve stole, ale dokonce jsem identifikoval platbu za ně na výpisu. Odpovídá částka, místo a den je šest dní po objednávce. Podle Artura „nevyřízená“.
Požádal jsem prodejce o přehodnocení stanoviska, bez reakce. Opravdu miluju, když ze mne někdo dělá blbce. Naštěstí Artur není jediný prodejce. Budu mít sice delší cestu, ale prostě začnu jezdit do MPM.