372,373 a 374 Sq spadaly po 153 Gr. Všechny tři letky půspbily v září 1941 na letišti Derna v Afice. Obě fotky jsoiu z období období konce roku 1941 kdy byla 153 Gr stále v Derně. Nejdéle byla v Africe 374 Sq a to od dubna 41.
U letouny 373-9 se uvádějí původní barvy (používané do poloviny roku 41) čili Giallo Mimetico 4 (písková) a Verde Mimetico 2 (zelená). Také je patrné že předek letounu ji kamuflován jinak, pravděpodobně po výměně motoru. Stroj byl vyrobenj nejspíše v rámci IV nebo V serie v továrně SIAI.
Toto mne vede k domněnce že 374-9 byl kamuflován starším typem barev. Podle typu kříže na SOP byl s určitostí vyroben v továrně Macchi. Proto se nejspíše jedná o serii IV (MM 6490-6544, výroba ukončena v březnu 41) nebo VII(MM 7659-7708,výroba ukončena v září 41) a to i podle krytu kabiny.
Tak Martine jestli máš ješte něco, nebo kdokoliv další, je možno se ptát.
Ptejte se na co chcete, já na co chci odpovím.