Archivář píše:Pepo, podle mě perfektní rozbor ohledně značení "bílá 4" u 4./JG 51. Odpovídá tomu i tato tabulka ...
Gretl 1, "bílá 2", W.Nr. 1160 a "bílá 4", W.Nr. 1162 "žili" u 4./JG 51 souběžně. První ztáta byla W.Nr. 1160 "bílá 2" (8.7. 1940) a "bílá 4" W.Nr. 1162 je hlášena jako ztráta 07.09.1940. Je otázkou, na jakém stroji létal Johann Illner po ztrátě W.Nr. 1160, jelikož označení "bílá 4" se uvolnilo, až po ztrátě W.Nr. 1162 (7.9. 1940). Vycházím z předpokladu, že u 4./JG 51 byl vždy pouze jeden stroj s označením "bílá 4". Chtěl bych upozornit na jednu věc, že u nehody W.Nr. 1160 "bílá 2" (8.7. 1940) "Gretl 1" není uveden rozsah jeho poškození. Ten stroj mohl být opraven klidně v polních opravnách a Johann Illner ho mohl létat klidně až do září 1940, kdy "přesedlá" na "novou "bílou 4" místo ztracené W.Nr. 1162 (kterou nazve Gretl 2 a u které neznáme W.Nr.).
Archivář píše:Ten nápis na "bílé 2" W.Nr. 1160 měl také svůj vývoj - viz přiložené foto.
Viggen99 píše:Claes Sundin a Eduard zobrazují totožné barevné schéma jako: Bf 109F-2, W.Nr. 7186, Oberleutnant Hans-Ekkehard Bob, 9./JG 54, Siverskaya/USSR, Winter 1942
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků