Zatim vystipany dily z ramecku, trochu zacisteno, zacinam stavet nascuho. Vypada to, ze to celkem pasuje.
Nasledovat bude kompletace kokpitu.
DOTAZ * = dily kokpitu barvit uz ted, a pak az lepit, nebo naopak? Podotykam, ze se momentalne zameruju spis na zvladnuti cistoty stavby, takze klidne fouknu potom komplet kokpit jednou barvou a detaily nanesu steteckem / paratkem. Nekde jsem to tak videl.
Drive jsem vzdycky stavel tak, ze jsem nejdriv barvil dily kokpitu, pak zkompletoval. Ale casto se mi to upatlalo. Proto se ptam.
Jak upatlalo???Kokpit nejdřív já barvím(foukám )detaily,až pak lepím.....úplně drobné dílky barvím párátkem...a také se snažím o ,,zvýraznění" neviditelných detailů... používám pastelky,stříbrnou,černou a šedivou tužku... ale já jsem patlal,koukni k Mistrům,např. na Modelplac ke Kubovi.....já ještě před 8 lety natíral pouze štětcem.... Neměl jsem ani Net,neznal tyto stránky,sem holt stará struktura,lepím od roku 1974 první model,IL-10 mám dodnes,slepen Kanagomem, barven štětcem č.4 Industrolkama,po celkovém slepení.....
Stavím(spíš lepím-patlám) Osu 1:48
Dokončeno 2023: Fiat Cr-42 Ital, Macchi C.202 Ital, Hawker Hurricane Mk.1 Fin, Bristol Blenheim Fin, Brewster Buffalo Fin, Fw-190F Maďar, IAR-80 Rumun, FW-190D-13, 3x Fw-190A-8, Bf109E-3, 2x Bf-109F-4, Ta-152C1 vše Německo Dokončeno 2024: Bf109E-4, Bf109G-6 Němci, 4x Avia B-534, 2x III serie, 2x IV. serie, SvZ
Diky za rady a porady Jo, už jsem na to přišel, že je lepší nejdříve slepit části kokpitu, poté barvit, poté dolepit v jeden celek, poté zalepit do trupu. Také se snažím o různé efekty, zatím ale spíše metodou pokus/omyl Až to bude na pořadu dne, postnu další fota progressu stodesítky.