Díky za užitečný informace. Z hlediska logiky by číslo mohlo být černý, ale kdyby to byl odlesk, proč jen zrovna na číslici. Všechno okolní je tmavý (černý).
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...
No neni to vsechno uplne cerny. Ramecek na strane vic k trupu je taky smerem vzad svetlejsi (zadni cast neni videt), u konce kridla zas uz ne, ale tam take uz neni takove zaobleni (si myslim). Viz cervene naznacena linie odlesku na kridle (dle velkejch pismen). Ale mohu se samosebou mylit, napr. cislo 2 u praveho okraje vykazuje oproti ramecku vetsi barevny rozdil nez bych cekal dle teorie odlesku.
Přílohy
Naposledy upravil Rimmer dne 09 led 2018, 13:25, celkově upraveno 1
Sice bez obrázků, ale třeba to bude někoho zajímat - československý "malý Síbl" má zaznamenané lety mezi Kbely a Ruzyní 29. a 30. dubna 1947 s kódem D-72. 30. dubna 1947 v 7:53 ráno pak odlétá do Curychu s třemi cestujícími (respektive dva cestující plus jedna osoba služebně) a vrací se 4. května 1947 v 17:07 a v 17:25 se přesouvá zpět na domovskou základnu do Kbel. Pro zahraniční lety měly armádní stroje přidělenou fiktivní imatrikulaci, malý Síbl použil OK-BLC. Kapitánem pro všechny zmíněné lety byl pilot Kopal, druhý pilot je zapsán v podobě Tégel, Tégl a Trégl.
No usuzuju, že náš Síbl dostal radiokompas shodný s těmi používanými na Si 204/C-3, když u něj předpokládali službu jako armádního "panského kočáru" i na zahraniční lety.
Parada, dalsi kousek do sbirky. Stejne umistenej kriz na cumaku ma treba KB+ZP (na 4.str. tohoto tematu). Zatim tu mame jasne volacky KB+ZE, ZP, ZT a zacinam si myslet, ze Kernuv stroj oznacovany jako DB+ZQ (take 4.strana) by mohl byt KB+ZQ.