Zdar, vím jen, že piloti používali k nácviku " stand " , kde byla kopie kokpitu - přístrojová deska a boční pulty.Na tom se nacvičovaly postupy v kabině.Byly tu funkční spínače, přepínače a ostatní hejblátka.Přístroje byly nahrazeny jejich fotografiemi.Na Su-22 jsme měli stejný stand, fotku snad někde vyhrabu.Říkal jsem tomu " Full paper simulator ".Skutečný letový trenažér přišel až v závěru kariery Su-22 v našem letectví, jak to už to u nás bývá.Su-25 se ani toho trenažeru nedožily a na L-159 také piloti začali na " dřevěném standu ", pak přišla variata na PC a až později Full simulator.
Mě úprávě překvapilo, že jsme viděl přístrojovku z trenážéru a ta odpovídala rozložením Su25.... akorát kontrolky co jsou na pravé straně palubky u letadla byly hozené nahoru do míst kde by jinak byl zaměřovač atd.....
K té přístrojovce: Asi tolik. Podle mě to není přístrojový panel pilota, nybrž přístrojový panel instruktora nebo přezkušujícího(či jak se dotyčný správně nazýval), který pilota přezkušoval (vyhodnocoval) na simulátoru, (PC) nebo standu.