Je to jen zhruba, kompletní překlad by mi zabral několik dní. Neovládám němčinu tak skvěle, jak bych na to potřeboval...
ju 88 V-2 (zkušební stroj pro verzi J), W.Nr. 500 002, PE+IB. 18. 4. 1944 kompenzace kompasu a demagnetizace pancéřovování. Dále zkušební střelby (2x MG 151/20
a 2x MK 103). V květnu 1944 také 4x MG 151/20. Už v květnu 44 měly být co nejrychleji provedeny zkoušky nasazení typu, ale práce byly stále v plném proudu a znatelně
za plánováním. 11. 6. 44 byl trup s výzbrojí kompletní, ale byly nutné další zkušební střelby. Začátkem října provedeny lety s anténami radaru SN-2 (katipán Wendel).
Dosažena maximální rychlost 405 km/h, což je dost slabý výkon. Konec října další testy zbraní, opětovná demagnetizace pancéřových dílů apod. Začátkem listopadu 44
V-2 odstavena bez motorů v Dessau, provedena úprava kabiny, pancéřování, elektrických zařízení a spousty dalších věcí...Koncem listopadu konečně dostal motory
z Köthenu od ju 388 L-0 (300 006,PG+YF). Byl zesílen podvozek, nová palivová nádrž, přestavěno chlazení motorů, přestavěna hydraulika apod. Dále proběhly opět
střelby, úprava zaměřovače REVI...Někdy po 20. říjnu dostal nové vrtule.
Letělo s ním několik zkušebních pilotů a všichni vyjadřovali velkou nespokojenost a tvrdili, že je horší než ju 88. To co je napsáno výše je jen krátkej výcuc toho nejnutnějšího.
V podstatě každá důležitá část stroje byla přepracována (někdy i několikrát) a stále se jen zkoušelo a upravovalo. Letoun stále "pendloval" mezi různými zkušebními centry
a továrními halami...
Snad to takhle stačí a doufám, že tam nejsou chyby
Honza