Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Diorama ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Deň víťazstva - môj prvý model

In-progress builds
Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

Deň víťazstva - môj prvý model

Příspěvekod Jozef Vladimirovič » 08 led 2016, 17:07

Ako chlapec som lepil modely, ale bez opracovania a farbenia. Na pracovné nástroje neboli žiadne financie. Potom som to nechal tak a až teraz vo svojich 27 rokoch som si kúpil celú výbavu a náradia, aby som to zobral odborne. Chcel som sa k tomu jednoducho vrátiť. Je to skvelá práca. Ja si pri nej výborne oddýchnem, hlavne psychicky. Uvažoval som, s čím začať, chcel som niečo jednoduchšie, ale zároveň som chcel robiť aj techniku, aj figúrky, aby som si na tom precvičil rôzne techniky, ktoré som dovtedy nikdy nerobil. Ale potom som sa rozhodol urobiť niečo väčšie, a keďže v roku 2015 bolo 70. výročie konca vojny, tak som sa rozhodol pre sovietsku armádu v uliciach Berlína 9.5.1945. A teraz už pracujem na dioráme. Jediné, čo sa mi nepáčilo, že rôzni výrobcovia majú rôzne kvalitné (nekvalitné) stavebnice (na opracovanie) a niektorí majú skvelé detaily, niektorí sa zasa odlišujú vo veľkostiach figúrok (od Trumpeteru sú oveľa menšie, ako od európskych výrobcov). Že-by čínska priemerná výška človeka?

Pridal som sem pár obrázkov a dvoch vojakov od ICM, ktorý majú výborne urobené detaily. Tie figúrky sa mi páčia. Mám k dioráme ešte figúrky od Trumpeteru a MiniArtu (asi najhoršia stavebnica). Čo si pamätám, tak aj Dragon mal skvelé detaily a navyše veľký výber. Asi budem uprednostňovať toho výrobcu.

Neskôr pridám viacej fotiek, aby ste mohli prípadne poradiť. Teraz som len chcel ukázať, na čom pracujem. Ale aj tak za každú radu budem vďačný.
DSCN0001.JPG

DSCN0022.JPG

DSCN0031.JPG

DSCN0034.JPG

DSCN0035.JPG

DSCN0040.JPG

Venujem sa technike a diorámam.

Rozostavané modely: