Myslel jsem to jenom obrazně, ale na druhou stranu, jestli by jel v Moto2 nebo Motogp, by mně osobně vůbec nevadilo. Hlavně, že by nadále předváděl svoje umění.
číslo by tam klidně mohlo být 3 nebo 15. Ale jinak na číslo to nejezdí, tady by mi to bylo srdečně jedno. Myslim, že víc už se mi líbit nemůže, ty jo já se snad dam do modelu... Naražení nádobíčka o nádrž bych se nebál, protože Benelli Tornado to měla podobně a při posezu to aspon mě to nevadilo, naopak sem si o kořen nádrže netlačil na zminované nádobí a přislo mi to velice komfortní a vzdušné. Stejně při ležení (o sezení nemůže být řeč) na téhle motorce máš stejně foogla jinde, spíš v tý vzdušný kapce.
Našel jsem další moto2 Bike. Tentokrát už jeho jméno zaráží - Rossimoto moto2 Nevím do jaké míry a jestli vůbec to má něco společného s Valentinem, ale určitě to zaujme nejednoho z nás. Na motorce neni nic tak úplně zvláštního. Tvary celkem nevybočují z normálu (zase ale co je pro koho normál..) Nejzajímavější pro většinu přihlížejících je rám (krásně úzká stavba), který se až nápadně podobá rámu Bimoty DB4 a prý je jím velmi inspirován. Vlastní rám se skládá ze dvou kusů, jedna část je ten svařenec z obdelníhových profilů - ta spojuje krk řízení a motor, druhá část je spojení přední části rámu se zbytkem motoru a čepem kyvky (motor má 6 úchytných bodů). Další zajímavou částí je nádrž motorky, která je z velké míry pod sedlem a centralizuje tak hmotu okolo těžiště. Podsedlovka je samonosná, jak je zvykem u závodních mašin. Projekt je to zajímavý, ale nikde jsem motorku tohohle jména nenašel ve startovní listině pro letošek, měly by se párkrát ukázat na divokou kartu, jinak je zatím projekt Rossimota neznámou