Stránka 2 z 7

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 11:38
od Charon
model 2006, XRE4. Vše nové i sponzor a dokonci jezdec Ch.Vermeulen. Výsledky měli vzrůstající tendenci, motorka i jezdci se zabydleli v první desítce, bedna ale nebyla, několikrát těsně pod

oprava při GP austrálie byl Ch. Vermeulen 2. za Melandrim

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 11:45
od Charon
XRE4, ovšem s přepracovaným sání, moto od GP Portugalska

S 64 Japoský jezdec Kosuke Akiyoshi

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 11:53
od Charon
XRG1, neboli první osmistovka. Jezdecké obsazení zůstalo stejné. Ovšem tato japonská zbran si připsala i své první výtězství (GP Francie - Ch.Vermeulen) a několik 2. a 3. míst a stala se tak tou nejúspěšnější - zatim

S č.9 vyvýjel novou 800 japonec N.Aoki a připravil ji velice dobře

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 11:57
od Charon
XRG1 v ofic barvách

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 12:07
od Charon
XRG2, model 2008
Motocykl zcela přepracován, změněny i tvary kapot, ovšem jen pro začátek sezony, poněkolika odjetých GP se vrátili k účinějším př.kapotám z předchozího roku. Úspěch z předešlé sezony se nekonal i přes příchod L.Capirossiho (nebo proto), odešel J.Hopkins. Několik stupnů výtězů nakonec bylo (Brno - Loris, Vermeulen - Usa....)

Na foto Lorisův první test Suzuki, nejprve jel s modelem 2007 druhý den, ale dostal model 2008 a hned patřil k nejrychlejším v testech, jelikož byl ještě do konce roku smluvně vázán s ducati neměl na moto sponzory

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 12:12
od Charon
XRG2, model 2008 začátek sezony

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 12:14
od Charon
Po sléze se jezdci rozohdli dát na moto účinější kapotu z model 07, zkoušelo se to již v testech před sezonou (foto), ale k nasazení v závodech došlo až od 3. GP

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 12:20
od Charon
XRG3, model 2009, zatim poslední generace. Čekalo se od ní víc, ale neni tak vidět jak by byla potřeba.Desing se přiblížil zpět modelu2006. Už ted je jasně, že Vermeulen končí, loris podepsal i na další rok

Pro 2010 přichází Bautista

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 12:21
od Charon
co dál?? KAWA??

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 28 srp 2009, 14:20
od Charon
Modely: týhle mašině (mašinám) se věnuje jen Modulo, ovšem už jsou vyprodaný a hrozně drahý. Dělali modely 04,05,05 Red bull, 06 a ted nově 07,08,09 a dokonce i verzi Vermeulen Philip Island 07 (verze Barry Sheene)

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 12 bře 2010, 21:25
od Charon
model 2010

údajně stejný základ jako loni, důraz se kladl na nové pravidlo 6 motorů na sezonu a zvýšení výkonu ve středních otáčkách. Údajně se výkon zlepšil a velkou zásluhu na tom má výfukový systém od Akrapa (Yoshimuramá asi padáka), který je dělán právě s tímto požadavkem. Samozřejmě se o generaci omladila elektronika a vše ostatní se zlepšilo (podvozek, pérování atd.)
Jezdci A. Baustista a L.Capirossi (prý jeho poslední sezona)

tovární údaje
+225 koní
+150kg
+330km/h
asponě že to všecko přesně udaný

odkaz na tovární stránky
http://www.rizla-suzuki-motogp.co.uk/team/bike.asp

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 17 bře 2010, 19:04
od turbo32
uz to zacina vyzerat tvarovo trocha divne

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 18 bře 2010, 00:26
od Riki_12
tiež si myslím tá kapota sania má už dosť taký divný tvar napr.

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 14:38
od Charon
Model 2011

Motorka na stejnym základě, ovšem podle slov továrny kompletně přepracovaná. Testy nedopadly špatně. Uvidíme

Jezdci: A. Bautista a za něj v tuhle chvíly pojede Hopkins - Bautista zraněn

Re: Suzuki GSV-R

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 14:48
od itchy
Dík Chárone, dobrá práce... jen kéž by ji Tamka chtěla udělat [-o< [-o< [-o<