Stránka 4 z 10

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 09 lis 2010, 16:54
od Wíťa
Tady je odkaz na video a 1. seznámení Rossiho s Ducati
http://www.youtube.com/watch?v=CHXfcQj8NmY

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 09 lis 2010, 17:10
od Charon
ještě jedno, kratší verze, ale v lepčí kvalitě

http://www.motogp.com/en/videos/2010/Va ... ith+Ducati

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 09 lis 2010, 17:44
od Wíťa
Ještě něco z dnešního testování...

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 09 lis 2010, 21:29
od Charon
Aby toho všeho okolo Ducati nebylo málo, tak se začíná celkem veřejně mluvit o Desmosedici RR no.2, tedy s motorem o objemu do 800ccm
Zatim se objevil obrázek, asi z fotošopu v různejch variantách. Výkon by měl být na stejný hranici jako u litru před dvěma lety, tedy 200

Jestli moto bude nebo a hlavně kdy je otázka. Na otázku kdy bych i odpověděl, nejdřív za rok, až svoji působnost na dráze ukončí osmistovky a začnou se na dráze objevovat ZASE litry. Protože v pravidle GP je psáno, že s žádnou běžně dostupnou motorkou nesmí mít závodní speciál třídy Motogp nic společnýho - díly. Nechme se překvapit

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 16 led 2011, 12:11
od Charon
Abych doplnil Walakaround (poněvač se k tomu nikdo neměl), tak tady dávam aktuální fotky Ducati Desmosedici GP11, tentokrát v továrním týmu. Motorka je technicky podobná modelu 2010, ale vzhledem k Rossiho příchodu se měnilo rozložení hmotnosti a i komponenty podvozku. Samozřejmě vychází z modelu 2010, ale je o další krůčk blíž k dokonalosti, prostě se dělalo na všem. Motor má pořád udávaný výkon přes 200 koní, ale v reálu jich tam bude o nějakou tu desítku víc (cca 230, muj odhad), hmotnost je stále stejná, tedy 145kg. Kapoty doznaly dílčích změn, takže s větším Rossim (oproti Stonerovi) by měl být minimalizován odpor vzduchu, kapoty jsou v současnosti trochu bachratější v oblasti předního kola, jinak je motorka hodně podobná modelu 2010. Momentálně jsou podle tvrzení továrny všecky motorky naprosto stejné prý jsou to nulté verze 2011, až v testech a závodech se motorky začnou odlišovat v závisloti na vývoji, samozřejmě první na řadě je tovární tým a pak podle toho kdo má kolik peněz

Jezdci: V továrním týmu jedou Rossi a Hayden, u Pramacu Capirossi a De Puniet, u Martineze zase Barbera a konečně naše želízko v ohni Karel Abrahám v týmu AB Cardion Racing.

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 16 led 2011, 12:13
od Charon
Tady jsou fotky motorky našeho želízka v ohni. Držíme palce!!!

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 16 led 2011, 20:26
od Wíťa
Jen bych doplnil pár technických informací:
Ducati GP11 má novou kapotáž s ostřejšími průduchy a křidélky po stranách z důvodu většího přítlaku, protože motor má větší kroutící moment a lineárnější průběh. Tím by mělo být docíleno větší maximální rychlosti a zamezení zvedání předního kola. Nová je přední vidlice a zadní kyvka získala větší tuhost. Při takhle velkém výkonu dostává materiál pořádně zabrat. Od 17.-19.1. bude tým Ducati testovat prototyp v Jerezu, kde se zaměří na elektroniku a nastavení podvozku. Oficiální testy jsou vypsány na 1. února v Malaysii.

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 18 led 2011, 08:29
od Grooverider
Charon píše:Tady jsou fotky motorky našeho želízka v ohni. Držíme palce!!!


Hlášky z Nova sport :D
Účast Abáji skýtá neskutečně zajímavou možnost pořídit dostatek detailních fotek pro budoucí možnou stavbu GP11. :mrgreen:

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 22 říj 2011, 19:38
od Charon
Letošní GP11
Motorka stejná s moto v předchozích příspěvcích, jen má přední kapotu z GP10, když tuto kapotu všichni jezdci až na našeho Cárla preferovali před tou letošní, bachratější.

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 22 říj 2011, 19:47
od Charon
GP11.1
Motorka jela poprvé v Mugellu. Vylepšený rám, jiná geometrie, bohužel odstup od konkurence je stejný a změny nepomohly.
Motorka se na okruzích objevila ve dvou předních kapotách, ta první vypadala jako předsezoní bachratější verze, ale později se objevila kapota s více odkrytým předním kolem. Takže motorka absolvovala stejné úpravy jako Gp11.

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 22 říj 2011, 19:49
od Charon
Někdy označována jako GP11.2
Při Gp Aragonska byly některé karbonové díly rámu nahrazeny hliníkovými (spolupráce s FTR), bez zlepšení

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 22 říj 2011, 19:54
od Charon
GP12
Tahle motorka existovala před GP11.1, která se vlastně zrodila z tohohle kousku. Kapoty se také měnily, nejdříve bachraté, později vykouslé okolo předního kola

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 22 říj 2011, 19:56
od Charon
A stejné změny jako jsou mezi GP11.1 a 11.2 prodělala i takhle motorka (hliníkový rám) - GP12.1

testování je zatim utajeno, testuje se v mugellu s italskými testovači
tyto 2 fotky jsou zatím jediné dostupné

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 30 led 2012, 18:48
od Charon
Tohle je v podstatě motorka z předešlého příspěvku, ale mimo určitých změn na motorce je nyní označována jako GP Zero.
S touhle motorkou pojedou všichni jezdci mimo továrního týmu, minimálně do doby, kdy udělaji víc GP12, takže se to týká i našeho Carla

Přiložené fotky jsou z testu ve Valencii

Re: Ducati Desmosedici

PříspěvekNapsal: 30 led 2012, 18:52
od Charon
A konečně GP12, dnes předvedená na netu dvěma fotkama, litrový objem, motor stále 90 st a stále častěji se píše o výrazu centralizace hmoty - z toho plyne i nový rám s esovitým prohnutím

Jinak, alespon pro mě docela ošklivá motorka